Brak wyników
Zobacz wszystkie
Zaopatrzenie Biznesu
  • Home
  • Nasz magazyn
    • W numerze
    • Prenumerata
  • Aktualności
  • Wydarzenia
  • Biznes
  • Polecamy
  • Produkty
    • back2school
    • Papiernicze
    • Szkolne
    • Kreatywne
    • Biurove
    • Upominki i dekoracje
    • Reklamowe
  • Home
  • Nasz magazyn
    • W numerze
    • Prenumerata
  • Aktualności
  • Wydarzenia
  • Biznes
  • Polecamy
  • Produkty
    • back2school
    • Papiernicze
    • Szkolne
    • Kreatywne
    • Biurove
    • Upominki i dekoracje
    • Reklamowe
Brak wyników
Zobacz wszystkie
Zaopatrzenie Biznesu
Brak wyników
Zobacz wszystkie
Home Aktualności

Peter Oswald, jako nowy dyrektor generalny Grupy Mondi, stawia na rozwój działalności w zakresie opakowań

przez __aabdmin_
27 czerwca 2017
w Aktualności
Reading Time: 2min czytania
A A
Peter Oswald, jako nowy dyrektor generalny Grupy Mondi, stawia na rozwój działalności w zakresie opakowań

Mondi, międzynarodowa grupa produkująca opakowania i papier, zorganizowała konferencję prasową 5 maja podczas targów Interpack 2017 w Düsseldorfie, podczas którego dyskutowano nad trendami w branży opakowań i rozwojem tej dziedziny biznesu.

Peter J Oswald 11 maja został prezesem Mondi Group. Podczas spotkania wyraził pewność co do przyszłości Mondi na rynku. Wytłumaczył, że firma Mondi jest w stanie sprostać rosnącym oczekiwaniom konsumentów pomimo szybkich zmian zachodzących na świecie i silnej konkurencji w tym sektorze. „Mamy odpowiednią strategię, ludzi i partnerstwa, aby odnieść sukces „- powiedział. Oswald potwierdził również, że Mondi będzie nadal rozwijać inwestycje zwiększające wartość w istniejących już działaniach i oceniać dalsze ewentualne przejęcia firm uzupełniających.

Pan Oswald wyjaśnił, że postrzega przemysł opakowań jako pewnego rodzaju odpowiedź i rozwiązanie niektórych wyzwań z jakimi musi się mierzyć współcześnie świat, takimi jak odpady żywnościowe czy zmieniająca się demografia. „Pomagamy zmniejszyć ilość odpadów żywnościowych, tworząc mniejsze porcje oraz rozwiązania barierowe, które wydłużają czas przechowywania żywności. Oferujemy bardziej wygodne rozwiązania w zakresie opakowań, aby lepiej odpowiadać potrzebom naszych starzejących się społeczeństw i rosnącej liczbie gospodarstw domowych. Staramy się też zmniejszyć materiały stosowane w pakowaniu i obniżać emisje CO2” – wyjaśnia Peter Oswald.

Za przykłady podał Power (8) Box, innowacyjne ośmiokątne pudełko stworzone z konstrukcji dwóch materiałów, które mogą spakować do 20 kg towarów przy użyciu mniejszej ilości materiałów opakowaniowych. Wspomniał również o SKOG do żywności, czyli biodegradowalnej torbie wykonanej zgodnie z certyfikatem Mondri FSC® i dwustronnie powleczonej barierą Sustainex® firmy Mondi w celu utrzymania świeżości produktów żywnościowych i zapewnienia ochrony termicznej.

Drugim mówcą podczas konferencji prasowej był Georg Kasperkovitz, prezes Mondi Consumer Packaging. Omówił on najnowsze trendy w zakresie opakowań konsumenckich oraz opowiedział jak Mondi stale je rozwija, opracowując nowe, innowacyjne rozwiązania – zaspokajając nie tylko potrzeby klientów branżowych, ale również użytkowników końcowych. „Nowe style życia wprowadzają nowe nawyki w nasze codzienne życie, a firmy takie jak Mondi dostosowują się do tych trendów, oferując produkty, które są bardziej wygodne w użyciu” – stwierdził Kasperkovitz.

Kasperkovitz omówił również kwestię tego, jak ważne jest dla klientów produktów konsumenckich, aby Mondi wyróżniał swoje produkty spośród dostępnych w punktach sprzedaży. „Opakowania odgrywają kluczową rolę w podejmowaniu decyzji dotyczących zakupu przez konsumentów i lojalności wobec marki, a zatem mogą determinować sukces lub niepowodzenie produktu” – skomentował. Wspomniał o kilku rozwiązaniach z oferty firmy Mondi, które pomogły klientom osiągnąć sukces dzięki charakterystycznemu i atrakcyjnemu opakowaniu.

CZYTAJ RÓWNIEŻ

Biznes na Plusie 2025 – dwa dni rozwiązywania realnych problemów handlu

Biznes na Plusie 2025 – dwa dni rozwiązywania realnych problemów handlu

22 maja 2025
Wiedza, która warta jest dziesiątki tysięcy – a Ty możesz ją zdobyć bez opłat

Wiedza, która warta jest dziesiątki tysięcy – a Ty możesz ją zdobyć bez opłat

23 kwietnia 2025

PowiązaneWpisy

Biznes na Plusie 2025 – dwa dni rozwiązywania realnych problemów handlu
Aktualności

Biznes na Plusie 2025 – dwa dni rozwiązywania realnych problemów handlu

22 maja 2025
Wiedza, która warta jest dziesiątki tysięcy – a Ty możesz ją zdobyć bez opłat
Aktualności

Wiedza, która warta jest dziesiątki tysięcy – a Ty możesz ją zdobyć bez opłat

23 kwietnia 2025
Biocydy w przemyśle papierniczym – chemiczne zabezpieczenie trwałości produktów
Aktualności

Biocydy w przemyśle papierniczym – chemiczne zabezpieczenie trwałości produktów

18 kwietnia 2025
Żegnamy Kasię Ankikiel
Aktualności

Żegnamy Kasię Ankikiel

15 kwietnia 2024
Sklep oczami klienta: kluczowe elementy audytu sprzedażowego
Aktualności

Sklep oczami klienta: kluczowe elementy audytu sprzedażowego

4 grudnia 2023
Gwiazdy wybierały Zabawki Roku
Aktualności

Gwiazdy wybierały Zabawki Roku

7 listopada 2023
Następny
„Nie” Komisji Europejskiej dla podatku handlowego

„Nie” Komisji Europejskiej dla podatku handlowego

Brak wyników
Zobacz wszystkie

Kategorie

  • Aktualności (409)
  • Bez kategorii (1)
  • Biznes (523)
  • Polecamy (41)
  • Produkty (638)
    • back2school (56)
    • Biurove (254)
    • Kreatywne (92)
    • Papiernicze (33)
    • Reklamowe (11)
    • Szkolne (162)
    • Upominki i dekoracje (9)
  • W numerze (49)
  • Wydarzenia (99)
    • Galerie (42)

OSTATNIO DODANE

Biznes na Plusie 2025 – dwa dni rozwiązywania realnych problemów handlu
Aktualności

Biznes na Plusie 2025 – dwa dni rozwiązywania realnych problemów handlu

22 maja 2025
Wiedza, która warta jest dziesiątki tysięcy – a Ty możesz ją zdobyć bez opłat
Aktualności

Wiedza, która warta jest dziesiątki tysięcy – a Ty możesz ją zdobyć bez opłat

23 kwietnia 2025
Biocydy w przemyśle papierniczym – chemiczne zabezpieczenie trwałości produktów
Aktualności

Biocydy w przemyśle papierniczym – chemiczne zabezpieczenie trwałości produktów

18 kwietnia 2025
Nowe wydanie Zaopatrzenie Biznesu 9-10/2024
W numerze

Nowe wydanie Zaopatrzenie Biznesu 9-10/2024

9 października 2024

Współpracujemy

Nasz profil

Co w numerze

Nowe wydanie Zaopatrzenie Biznesu 9-10/2024
W numerze

Nowe wydanie Zaopatrzenie Biznesu 9-10/2024

Spis treści: AKTUALNOŚCIInspiracja, pasja i radość tworzenia z BIC Intensity 8Katalonia wprowadzi zakaz jednorazowych wkładów do drukarek od 2025 roku ...

9 października 2024
Nowe wydanie – Zaopatrzenie Biznesu 7-8/2024
W numerze

Nowe wydanie – Zaopatrzenie Biznesu 7-8/2024

SPIS TREŚCI AKTUALNOŚCIInspiracja i magia w nowej kampanii Disneya „Create Your World” 4Disney przedstawia zwiastun „Vaiany 2” 4Platforma handlowa Kaufland ...

24 sierpnia 2024
Nowe wydanie – Zaopatrzenie Biznesu 4-6/2024
W numerze

Nowe wydanie – Zaopatrzenie Biznesu 4-6/2024

SPIS TREŚCI AKTUALNOŚCI CLAIREFONTAINE oficjalnie w portfolio Amex 2Branżowa konferencja ONLINE 4Zakupy na Allegro procentują 5Insights-X żegna się z rynkiem ...

29 marca 2024
Zaopatrzenie Biznesu 1-3/2024
W numerze

Zaopatrzenie Biznesu 1-3/2024

SPIS TREŚCI: AKTUALNOŚCIBrother wprowadza do portfolio nowe drukarki dedykowane SOHO 4Ograniczenie inwestycji strategicznych i zwiększenie udziału energii odnawialnej w MM ...

28 lutego 2024
  • Strona główna
  • Polityka prywatności
  • Kontakt
  • Strony partnerskie

© 2019 zaopatrzeniebiznesu.pl, ul. St. Kierbedzia 4, 00-728 Warszawa, Polska, +48 (22) 50 65 852, wspolpraca@zaopatrzeniebiznesu.pl

Brak wyników
Zobacz wszystkie
  • Home
  • Nasz magazyn
    • W numerze
    • Prenumerata
  • Aktualności
  • Wydarzenia
  • Biznes
  • Polecamy
  • Produkty
    • back2school
    • Papiernicze
    • Szkolne
    • Kreatywne
    • Biurove
    • Upominki i dekoracje
    • Reklamowe
Ta strona używa plików cookie. Kontynuując korzystanie z tej strony, wyrażasz zgodę na używanie plików cookie. Odwiedź naszą Politykę prywatności i plików cookie .