Brak wyników
Zobacz wszystkie
Zaopatrzenie Biznesu
  • Home
  • Nasz magazyn
    • W numerze
    • Prenumerata
  • Aktualności
  • Wydarzenia
  • Biznes
  • Polecamy
  • Produkty
    • back2school
    • Papiernicze
    • Szkolne
    • Kreatywne
    • Biurove
    • Upominki i dekoracje
    • Reklamowe
  • Home
  • Nasz magazyn
    • W numerze
    • Prenumerata
  • Aktualności
  • Wydarzenia
  • Biznes
  • Polecamy
  • Produkty
    • back2school
    • Papiernicze
    • Szkolne
    • Kreatywne
    • Biurove
    • Upominki i dekoracje
    • Reklamowe
Brak wyników
Zobacz wszystkie
Zaopatrzenie Biznesu
Brak wyników
Zobacz wszystkie
Home Polecamy

Bo gadżet ma znaczenie!

przez __aabdmin_
28 czerwca 2018
w Polecamy
Reading Time: 2min czytania
A A
Bo gadżet ma znaczenie!

Komputer to podstawa funkcjonowania dzisiejszego świata. Na nim pracujemy, uczymy się, z nim często też odpoczywamy. Jest towarzyszem naszego życia. Na rynku pojawia się coraz więcej produktów służących do uzupełniania, usprawniania oraz uatrakcyjniania pracy z komputerem. To co je charakteryzuje to często niestandardowy design i zastosowanie. Badania pokazują, że Polacy lubią gadżety. GfK Polonia wraz Clue PR w swoim raporcie z badania „Pokolenie Henry” wyróżniła i przebadała grupę konsumencką tzw. Henryków. Są to młodzi, zwykle dobrze wykształceni ludzie, niezależni finansowo, rządni adrenaliny, nastawieni na wygodne życie i… fascynujący się właśnie nowymi technologiami. Na Zachodzie mówiło się o nich już od dawna, w 2017 roku GFK Polonia pokusiło się o wzięcie ich pod lupę również w Polsce.

Technologie i gadżety to coś, za czym „Henrykowie” zdecydowanie przepadają. Nieco ponad połowa badanych lubi gadżety technologiczne, a aż 66% stwierdziło, że ułatwiają one życie. Z kolei 39% z nich uznało, że świadczą one o wiedzy i otwartym umyśle. Obrazuje to jak ważne w sposobie postrzegania siebie i innych są dla Henryków gadżety. Dzięki nim mogą poczuć się bardziej niezależni oraz wyrażać siebie. Co ciekawe, zaledwie ¼ badanych stwierdziła, że korzystanie z nowoczesnych technologii świadczy o chęci zabłyśnięcia, a jedynie 13% uważa je za kosztowną fanaberię. – Henrykowie to grupa o otwartych umysłach, do której można docierać obietnicą doznań, realizowanych czy to przez nowe doświadczenia niematerialne czy też namacalne dobra, raczej z półki bardziej prestiżowych. Wydaje się, że to grupa z potencjałem, podatna na obietnice marketingowe, ale też o wyrobionej opinii i silnych przekonaniach, nie naiwna. Gdy trafi się do niej z wiarygodnym produktem, jest szansa na zdobycie lojalnego konsumenta – powiedziała w podsumowaniu badania Marta Bierca, Team Manager w GfK Polonia, współautorka badania.

CZYTAJ RÓWNIEŻ

Zaopatrzenie Biznesu 10-11/2020

Zaopatrzenie Biznesu 10-11/2020

10 grudnia 2020
Zaopatrzenie Biznesu 5-8/2020

Zaopatrzenie Biznesu 5-8/2020

30 sierpnia 2020

PowiązaneWpisy

Zaopatrzenie Biznesu 10-11/2020
Polecamy

Zaopatrzenie Biznesu 10-11/2020

10 grudnia 2020
Zaopatrzenie Biznesu 5-8/2020
Polecamy

Zaopatrzenie Biznesu 5-8/2020

30 sierpnia 2020
Zaopatrzenie Biznesu 2/2020
Polecamy

Zaopatrzenie Biznesu 2/2020

17 lutego 2020
Zaopatrzenie Biznesu 1/2020
Polecamy

Zaopatrzenie Biznesu 1/2020

21 stycznia 2020
Zaopatrzenie Biznesu 11-12/2019
Polecamy

Zaopatrzenie Biznesu 11-12/2019

19 grudnia 2019
XV FORUM IPBBS – nowa jakość, nowe inicjatywy, nowe możliwości
Polecamy

XV FORUM IPBBS – nowa jakość, nowe inicjatywy, nowe możliwości

31 października 2019
Następny
Split payment od 1 lipca!

Split payment od 1 lipca!

Brak wyników
Zobacz wszystkie

Kategorie

  • Aktualności (409)
  • Bez kategorii (1)
  • Biznes (523)
  • Polecamy (41)
  • Produkty (638)
    • back2school (56)
    • Biurove (254)
    • Kreatywne (92)
    • Papiernicze (33)
    • Reklamowe (11)
    • Szkolne (162)
    • Upominki i dekoracje (9)
  • W numerze (49)
  • Wydarzenia (99)
    • Galerie (42)

OSTATNIO DODANE

Biznes na Plusie 2025 – dwa dni rozwiązywania realnych problemów handlu
Aktualności

Biznes na Plusie 2025 – dwa dni rozwiązywania realnych problemów handlu

22 maja 2025
Wiedza, która warta jest dziesiątki tysięcy – a Ty możesz ją zdobyć bez opłat
Aktualności

Wiedza, która warta jest dziesiątki tysięcy – a Ty możesz ją zdobyć bez opłat

23 kwietnia 2025
Biocydy w przemyśle papierniczym – chemiczne zabezpieczenie trwałości produktów
Aktualności

Biocydy w przemyśle papierniczym – chemiczne zabezpieczenie trwałości produktów

18 kwietnia 2025
Nowe wydanie Zaopatrzenie Biznesu 9-10/2024
W numerze

Nowe wydanie Zaopatrzenie Biznesu 9-10/2024

9 października 2024

Współpracujemy

Nasz profil

Co w numerze

Nowe wydanie Zaopatrzenie Biznesu 9-10/2024
W numerze

Nowe wydanie Zaopatrzenie Biznesu 9-10/2024

Spis treści: AKTUALNOŚCIInspiracja, pasja i radość tworzenia z BIC Intensity 8Katalonia wprowadzi zakaz jednorazowych wkładów do drukarek od 2025 roku ...

9 października 2024
Nowe wydanie – Zaopatrzenie Biznesu 7-8/2024
W numerze

Nowe wydanie – Zaopatrzenie Biznesu 7-8/2024

SPIS TREŚCI AKTUALNOŚCIInspiracja i magia w nowej kampanii Disneya „Create Your World” 4Disney przedstawia zwiastun „Vaiany 2” 4Platforma handlowa Kaufland ...

24 sierpnia 2024
Nowe wydanie – Zaopatrzenie Biznesu 4-6/2024
W numerze

Nowe wydanie – Zaopatrzenie Biznesu 4-6/2024

SPIS TREŚCI AKTUALNOŚCI CLAIREFONTAINE oficjalnie w portfolio Amex 2Branżowa konferencja ONLINE 4Zakupy na Allegro procentują 5Insights-X żegna się z rynkiem ...

29 marca 2024
Zaopatrzenie Biznesu 1-3/2024
W numerze

Zaopatrzenie Biznesu 1-3/2024

SPIS TREŚCI: AKTUALNOŚCIBrother wprowadza do portfolio nowe drukarki dedykowane SOHO 4Ograniczenie inwestycji strategicznych i zwiększenie udziału energii odnawialnej w MM ...

28 lutego 2024
  • Strona główna
  • Polityka prywatności
  • Kontakt
  • Strony partnerskie

© 2019 zaopatrzeniebiznesu.pl, ul. St. Kierbedzia 4, 00-728 Warszawa, Polska, +48 (22) 50 65 852, wspolpraca@zaopatrzeniebiznesu.pl

Brak wyników
Zobacz wszystkie
  • Home
  • Nasz magazyn
    • W numerze
    • Prenumerata
  • Aktualności
  • Wydarzenia
  • Biznes
  • Polecamy
  • Produkty
    • back2school
    • Papiernicze
    • Szkolne
    • Kreatywne
    • Biurove
    • Upominki i dekoracje
    • Reklamowe
Ta strona używa plików cookie. Kontynuując korzystanie z tej strony, wyrażasz zgodę na używanie plików cookie. Odwiedź naszą Politykę prywatności i plików cookie .