Brak wyników
Zobacz wszystkie
Zaopatrzenie Biznesu
  • Home
  • Nasz magazyn
    • W numerze
    • Prenumerata
  • Aktualności
  • Wydarzenia
  • Biznes
  • Polecamy
  • Produkty
    • back2school
    • Papiernicze
    • Szkolne
    • Kreatywne
    • Biurove
    • Upominki i dekoracje
    • Reklamowe
  • Home
  • Nasz magazyn
    • W numerze
    • Prenumerata
  • Aktualności
  • Wydarzenia
  • Biznes
  • Polecamy
  • Produkty
    • back2school
    • Papiernicze
    • Szkolne
    • Kreatywne
    • Biurove
    • Upominki i dekoracje
    • Reklamowe
Brak wyników
Zobacz wszystkie
Zaopatrzenie Biznesu
Brak wyników
Zobacz wszystkie
Home Biznes

Czas dużych zmian

przez __aabdmin_
5 sierpnia 2015
w Biznes
Reading Time: 4min czytania
A A
Czas dużych zmian

Inter to firma, która w przyszłym roku świętować będzie ćwierćwiecze działalności. Firma o ugruntowanej pozycji rynkowej i kojarzona w branży PBS głównie z niemiecką marką Schneider oraz z osobą jej właściciela

CZYTAJ RÓWNIEŻ

AB S.A. połączy się ze spółką zależną REKMAN Sp. z o.o.

AB S.A. połączy się ze spółką zależną REKMAN Sp. z o.o.

1 sierpnia 2024
Najprzyjaźniejszy Konkurs na rynku produktów dla dzieci i kolejna znakomita osoba w Kapitule: KATARZYNA BOSACKA

Najprzyjaźniejszy Konkurs na rynku produktów dla dzieci i kolejna znakomita osoba w Kapitule: KATARZYNA BOSACKA

27 czerwca 2024

– pana Ryszarda Piechutty.

Kiedy pod koniec października br. na łamach Papierniczego Świata ukazała się informacja głosząca, że do 31.12.2014 Inter związany jest umową o wyłącznej dystrybucji z marką Schneider oraz zapowiadająca wejście Spółki w nowy rok z nowymi pomysłami i pod nowym kierownictwem, w redakcji rozdzwoniły się telefony z pytaniami.

O skomentowanie zapowiedzianych zmian oraz plany na przyszłość poprosiliśmy dotychczasowego Dyrektora Handlowego Interu Pana Roberta Sikowskiego.

Z informacji opublikowanej w Papierniczym Świecie wynika, że z początkiem roku 2015 zakończą Państwo swoją wieloletnią współpracę z marką Schneider. Czy mógłby Pan wyjaśnić przyczyny takiej decyzji?

Trudno powiedzieć. Myślę, że o szczegóły należałoby zapytać w firmie Schneider. Ze swej strony mogę jedynie powiedzieć, że rozstaliśmy się za obustronnym porozumieniem i, jak na wieloletnią współpracę przystało, w przyjacielskich stosunkach.

Państwa dotychczasowa oferta skonstruowana była na 2 filarach. Produktach dla firm oraz artykułach dla dzieci. Przy czym w segmencie biurowym portfolio poszczególnych marek doskonale się uzupełniało. Czy po zaprzestaniu dystrybucji Schneidera zamierzają Państwo uzupełnić tę lukę wyrobami innej firmy?

Tak, jak najbardziej. W chwili obecnej podpisaliśmy już umowę z nowym dostawcą. Szczegóły podamy w nowym roku.

Jak ta decyzja wpłynie na Państwa współpracę z dotychczasowymi dystrybutorami?

W chwili obecnej zamierzamy skoncentrować się przede wszystkim na pozostałych produktach, a więc nasi dotychczasowi partnerzy powinni być jak najbardziej zadowoleni, choć niektórzy nie ukrywają tego, iż nie rozumieją decyzji podjętej przez firmę Schneider. Jak to wpłynie na naszą dotychczasową współpracę? Czas pokaże, ale wielu z nich trzyma za nas kciuki i zamierza kontynuować współpracę.

Inter to jednak nie tylko artykuły biurowe. Znaczącą grupę w Państwa asortymencie tworzą produkty dla najmłodszych hiszpańskiej firmy Alpino. Ich dystrybucja na całym świecie oparta jest w dużej mierze na współpracy z przedszkolami i placówkami edukacyjnymi. Jak wygląda Państwa pomysł na Alpino?

Mamy bardzo dużo pomysłów na Alpino. Samych wyrobów tej firmy nie trzeba specjalnie zachwalać. To produkty bardzo dobre jakościowo – a przede wszystkim – bezpieczne dla dzieci. W chwili obecnej prowadzimy szereg kampanii promujących tę markę w przedszkolach. Z racji usytuowania naszej firmy koncentrujemy swoje siły głównie na terenie Polski południowej. Cały czas zachęcamy również naszych partnerów handlowych do podejmowania wspólnych działań.

Już w przyszłym roku zamierzamy przystąpić do specjalnego programu rządowego, który powinien tej marce, ale i naszym Klientom, przynieść wiele korzyści. Jednak pozwólcie Państwo, że na tym etapie pozostanie to niespodzianką.

Czy biorąc pod uwagę rosnące zainteresowanie rodziców produktami kreatywnymi, pozwalającymi rozwinąć fantazję najmłodszych konsumentów, zamierzacie Państwo zainwestować w rozbudowę tego segmentu?

Głównie koncertujemy się na produktach Alpino, a w ich ofercie nie brakuje tego rodzaju produktów. Co więcej, z roku na rok ich przybywa. W chwili obecnej nie mogę jednak zdradzić, jakie niespodzianki szykuje Alpino na przyszły rok. Nie wątpię jednak, że jak zawsze zaskoczy nas i oczywiście naszych odbiorców czymś interesującym.

Kolejną informacją zamieszczoną w Państwa oświadczeniu była zapowiedź nowego kierownictwa firmy. Czy oznacza to wprost rozstanie się Pana Piechutty z branżą? Jeśli tak, czy mógłby Pan podać przyczyny takiej decyzji?

Rozmawialiśmy z Panem Ryszardem na ten temat wiele razy. Pan Piechutta, z racji swojego wieku, nie chce już tak angażować się w działalność firmy, jak miało to miejsce do tej pory. Nie oznacza to jednak jego całkowitego rozstania się z branżą i z nami z dnia na dzień. Dalej będzie służył swoją radą i pomocą w kontaktach międzynarodowych.

Kto w takim razie przejmie udziały w Interze i zarządzanie firmą?

W przyszłym roku w Interze rozpocznie się szereg zmian związanych z wejściem do zarządu i przejęciem dużej części udziałów jego długoletnich pracowników, a co za tym idzie to Oni/ My będziemy mieli duży wpływ na zarządzanie firmą.

A zapowiedziane wcześniej nowe pomysły? Czy może Pan wyjaśnić bliżej, co kryje się pod tą informacją?

Mamy bardzo dużo pomysłów na dalszy rozwój firmy. W przyszłym roku, oprócz nowego dostawcy, zamierzamy wprowadzić na rynek swoją własną markę. Chcemy również więcej inwestować w firmę – w tym celu rozpoczynamy współpracę z jedną z dużych firm outsourcingowych, która wesprze nas w dalszym rozwijaniu firmy.

Jak w takim razie wyglądają Państwa plany na najbliższe miesiące a może lata?

Myślę, iż w większości odpowiedziałem już wcześniej na to pytanie. Dodam tylko, iż w dalszym ciągu będzie się dla nas liczyć zadowolenie naszych Klientów, więc duży nacisk będziemy kłaść na logistykę i dostępność towaru.

Czego powinniśmy życzyć Państwu na nadchodzącym roku?

Przede wszystkim powodzenia w rozwoju firmy!

W takim razie trzymamy kciuki!

Rozmowa z Robertem Sikowskim

Dyrektor Handlowy

Inter

PowiązaneWpisy

AB S.A. połączy się ze spółką zależną REKMAN Sp. z o.o.
Biznes

AB S.A. połączy się ze spółką zależną REKMAN Sp. z o.o.

1 sierpnia 2024
Najprzyjaźniejszy Konkurs na rynku produktów dla dzieci i kolejna znakomita osoba w Kapitule: KATARZYNA BOSACKA
Biznes

Najprzyjaźniejszy Konkurs na rynku produktów dla dzieci i kolejna znakomita osoba w Kapitule: KATARZYNA BOSACKA

27 czerwca 2024
Zaproszenie na „Biznes na Plusie 2024”, 05-06.06.2024, Warszawa, Hotel Arche ul. Poloneza
Biznes

Zaproszenie na „Biznes na Plusie 2024”, 05-06.06.2024, Warszawa, Hotel Arche ul. Poloneza

2 czerwca 2024
Mądre inwestowanie według Warrena Buffetta
Biznes

Mądre inwestowanie według Warrena Buffetta

29 maja 2024
Najniższa inflacja w Polsce od marca 2021 – styczeń 2024 przynosi spadek do 3,9%
Biznes

Najniższa inflacja w Polsce od marca 2021 – styczeń 2024 przynosi spadek do 3,9%

15 lutego 2024
Spada poparcie dla zniesienia zakazu handlu w niedziele. Polacy coraz bardziej podzieleni w tej kwestii
Biznes

Spada poparcie dla zniesienia zakazu handlu w niedziele. Polacy coraz bardziej podzieleni w tej kwestii

13 lutego 2024
Następny
Jakość przynosząca satysfakcję – marka Schneider w portfolio PBS Connect

Jakość przynosząca satysfakcję - marka Schneider w portfolio PBS Connect

Brak wyników
Zobacz wszystkie

Kategorie

  • Aktualności (409)
  • Bez kategorii (1)
  • Biznes (523)
  • Polecamy (41)
  • Produkty (638)
    • back2school (56)
    • Biurove (254)
    • Kreatywne (92)
    • Papiernicze (33)
    • Reklamowe (11)
    • Szkolne (162)
    • Upominki i dekoracje (9)
  • W numerze (49)
  • Wydarzenia (99)
    • Galerie (42)

OSTATNIO DODANE

Biznes na Plusie 2025 – dwa dni rozwiązywania realnych problemów handlu
Aktualności

Biznes na Plusie 2025 – dwa dni rozwiązywania realnych problemów handlu

22 maja 2025
Wiedza, która warta jest dziesiątki tysięcy – a Ty możesz ją zdobyć bez opłat
Aktualności

Wiedza, która warta jest dziesiątki tysięcy – a Ty możesz ją zdobyć bez opłat

23 kwietnia 2025
Biocydy w przemyśle papierniczym – chemiczne zabezpieczenie trwałości produktów
Aktualności

Biocydy w przemyśle papierniczym – chemiczne zabezpieczenie trwałości produktów

18 kwietnia 2025
Nowe wydanie Zaopatrzenie Biznesu 9-10/2024
W numerze

Nowe wydanie Zaopatrzenie Biznesu 9-10/2024

9 października 2024

Współpracujemy

Nasz profil

Co w numerze

Nowe wydanie Zaopatrzenie Biznesu 9-10/2024
W numerze

Nowe wydanie Zaopatrzenie Biznesu 9-10/2024

Spis treści: AKTUALNOŚCIInspiracja, pasja i radość tworzenia z BIC Intensity 8Katalonia wprowadzi zakaz jednorazowych wkładów do drukarek od 2025 roku ...

9 października 2024
Nowe wydanie – Zaopatrzenie Biznesu 7-8/2024
W numerze

Nowe wydanie – Zaopatrzenie Biznesu 7-8/2024

SPIS TREŚCI AKTUALNOŚCIInspiracja i magia w nowej kampanii Disneya „Create Your World” 4Disney przedstawia zwiastun „Vaiany 2” 4Platforma handlowa Kaufland ...

24 sierpnia 2024
Nowe wydanie – Zaopatrzenie Biznesu 4-6/2024
W numerze

Nowe wydanie – Zaopatrzenie Biznesu 4-6/2024

SPIS TREŚCI AKTUALNOŚCI CLAIREFONTAINE oficjalnie w portfolio Amex 2Branżowa konferencja ONLINE 4Zakupy na Allegro procentują 5Insights-X żegna się z rynkiem ...

29 marca 2024
Zaopatrzenie Biznesu 1-3/2024
W numerze

Zaopatrzenie Biznesu 1-3/2024

SPIS TREŚCI: AKTUALNOŚCIBrother wprowadza do portfolio nowe drukarki dedykowane SOHO 4Ograniczenie inwestycji strategicznych i zwiększenie udziału energii odnawialnej w MM ...

28 lutego 2024
  • Strona główna
  • Polityka prywatności
  • Kontakt
  • Strony partnerskie

© 2019 zaopatrzeniebiznesu.pl, ul. St. Kierbedzia 4, 00-728 Warszawa, Polska, +48 (22) 50 65 852, wspolpraca@zaopatrzeniebiznesu.pl

Brak wyników
Zobacz wszystkie
  • Home
  • Nasz magazyn
    • W numerze
    • Prenumerata
  • Aktualności
  • Wydarzenia
  • Biznes
  • Polecamy
  • Produkty
    • back2school
    • Papiernicze
    • Szkolne
    • Kreatywne
    • Biurove
    • Upominki i dekoracje
    • Reklamowe
Ta strona używa plików cookie. Kontynuując korzystanie z tej strony, wyrażasz zgodę na używanie plików cookie. Odwiedź naszą Politykę prywatności i plików cookie .