Malezja – kraj, w którym można zobaczyć wszystko, co najlepsze w Azji. Nowoczesna metropolia, rajskie wyspy, dzikie lasy tropikalne oraz przepyszne jedzenie – tak w kilku słowach można opisać miejsce, do którego Amex Stationery Sp. z o.o. zaprosił swoich kluczowych klientów na szkolenie produktowe marki Faber-Castell na początku marca tego roku. Dla uczestników był to tydzień pełen wyzwań i niezapomnianych wrażeń. Wybór miejsca nie był przypadkowy – w stolicy Malezji, Kuala Lumpur, mieści się bowiem jedna z fabryk Faber-Castell, w której produkowane są gumki do ścierania dust-free, gumki artystyczne, masy mocujące Tack-it oraz długopisy Speedx. Zobaczyć tu można również największy ołówek na świecie (Castell 9000), mierzący blisko 20 m (a dokładniej 65 stóp). Uczestnicy wyprawy mieli okazję zwiedzić także Borneo – trzecią największą wyspę na świecie – wraz z jej niezwykłymi bogactwami naturalnymi (m.in. liczącymi 130 mln lat lasami tropikalnymi, niezwykłymi wyspami koralowymi z pięknym podwodnym światem) oraz bajecznie bogaty Sułtanat Brunei, gdzie poddani sułtana nie płacą podatków. Obok szeregu atrakcji Amex zapewnił swoim dystrybutorom również solidną dawkę informacji o produktach, handlu i zasadach obsługi marketingowej Faber-Castell, które mogą okazać się niezwykle przydatne w codziennej pracy i z pewnością wspomogą dalszy intensywny rozwój tej marki w Polsce.