Brak wyników
Zobacz wszystkie
Zaopatrzenie Biznesu
  • Home
  • Nasz magazyn
    • W numerze
    • Prenumerata
  • Aktualności
  • Wydarzenia
  • Biznes
  • Polecamy
  • Produkty
    • back2school
    • Papiernicze
    • Szkolne
    • Kreatywne
    • Biurove
    • Upominki i dekoracje
    • Reklamowe
  • Home
  • Nasz magazyn
    • W numerze
    • Prenumerata
  • Aktualności
  • Wydarzenia
  • Biznes
  • Polecamy
  • Produkty
    • back2school
    • Papiernicze
    • Szkolne
    • Kreatywne
    • Biurove
    • Upominki i dekoracje
    • Reklamowe
Brak wyników
Zobacz wszystkie
Zaopatrzenie Biznesu
Brak wyników
Zobacz wszystkie
Home Aktualności

FIRMA MONDI NADAJE SWOJEJ MARCE NUMER 1, COLOR COPY, NOWY, ŚWIEŻY WYGLĄD

przez __aabdmin_
27 czerwca 2017
w Aktualności, Produkty
Reading Time: 3min czytania
A A
FIRMA MONDI NADAJE SWOJEJ MARCE NUMER 1, COLOR COPY, NOWY, ŚWIEŻY WYGLĄD

Firma Mondi nadaje swojej marce numer 1, Color Copy, nowy, świeży wygląd. Nowy projekt opakowania o wyższej wytrzymałości i z dodatkowymi udogodnieniami dla klientów.

Mondi, międzynarodowa grupa z branży opakowaniowej i papierniczej, uruchomiła nową akcję kreowania marki Color Copy, z nowym, świeżym wyglądem, ulepszonym opakowaniem i
gwarancją 100% satysfakcji. Motywem przewodnim kampanii jest podzielenie się historią Color Copy jako marki, cieszącej się zaufaniem i wiarygodnością wśród klientów przez ponad ćwierćwiecze z uwagi na idealny efekt wydruku oraz stałą jakość przy każdym zastosowaniu. Jakość papieru nie uległa zmianie.

Produkt Color Copy cechuje bardzo wysoka rozpoznawalność marki i dobra opinia. Papier Color Copy bez wątpienia pozostaje jedną z najpowszechniej znanych marek papieru do wydruków barwnych w Europie(40% kontra 14% marki z drugą lokatą w rankingu popularności), jak potwierdziło ostatnie badanie 2016 EMGE Cut-size Survey. W 2016 r.
firma Mondi przeprowadziła gruntowne badania marketingowe, w toku których ankietowano klientów i użytkowników końcowych z 10 krajów.

Celem było poznanie przyczyn, dla których użytkownicy końcowi pozostali lojalni wobec marki przez lata i jakie dostrzegają korzyści ze stosowania marki Color Copy w swojej działalności gospodarczej. „Mimo że zyskaliśmy pewien wgląd w to, co możemy robić lepiej, od 92% dostaliśmy jasny przekaz, że są bardzo zadowoleni z jakości papieru i że niczego nie powinniśmy zmieniać w tym zakresie. Dlatego skoncentrowaliśmy się na kreowaniu marki, projekcie opakowania oraz udogodnieniach dla klienta, które sprawią, że papier Color Copy będzie jeszcze lepszy – na zewnątrz – zachowując wysoki stopień rozpoznawalności marki” wyjaśnia Johannes Klumpp, Dyrektor ds. Marketingu i Sprzedaży w firmie Mondi Uncoated Fine Paper.

Markę Color Copy przeobrażono po raz pierwszy w ciągu jej 28 lat istnienia. W ramach metamorfozy marki, usprawniono opakowanie Color Copy w trójnasób – w zakresie projektu, wytrzymałości oraz wygody klienta. Owijarki i kartony opatrzono logiem i wszelkimi innymi motywami markowymi dla lepszego efektu w punkcie sprzedaży. Owijarki cechuje wytrzymałość większa niż kiedykolwiek dzięki ulepszonemu papierowi podłożowemu. Co więcej, zostały wyposażone w łatwy w stosowaniu aplikator taśmy dla większej wygody klienta.

Ponadto, firma Mondi ma w swojej ofercie opakowanie gotowe do rozmieszczenia na półce, przeznaczone dla handlowców detalicznych papieru i artykułów biurowych. Perforowany karton wysokiej jakości nie wymaga odpakowywania. Nadaje się do bezpośredniego wyłożenia na półkę i jest opatrzona nowymi chwytliwymi motywami markowymi Color Copy, przykuwającymi uwagę kupujących.

SATYSFAKCJA GWARANTOWANA W 100%

Mondi zaręcza o wspaniałych, bliskich rzeczywistości kolorach wydruków i ich znakomitej jakości za każdym razem, gdy stosowany jest papier Color Copy, i zapewnia wymianę papieru, jeśli klient nie będzie usatysfakcjonowany w 100%. Papier Color Copy zaprojektowano w trosce o spełnienie wymogów barwnych wydruków cyfrowych. Jest dostępny w pełnej gamie standardowych formatów arkuszy i zwojów papieru oraz w gramaturach od 90 do 400 gsm.

W lipcu firma Mondi rozpocznie wdrożenie nowej marki i opakowania Color Copy, a na jesień przygotowuje wprowadzenia powiązanych marek. Wdrożeniu towarzyszy kompleksowa kampania marketingowa, opatrzona jasnym w przekazie i budzącym zaufanie sloganem „Wywiązać się z zadania”. Johannes Klump objaśnia: „Dla nas – 'Wywiązać się z
zadania’ oznacza więcej niż postulat. Ma umocowanie w wydajności marki, utrzymywanej konsekwentnie przez ponad dwie dekady. To jest również słowo dane klientowi. Chodzi o to, co nas łączy, o Ciebie ORAZ o mnie. Naszą misją związaną z produktem Color Copy jest wywiązywanie się z naszego zadania względem klientów każdego dnia.”


Położono nacisk na odwoływanie się do emocji i operowanie przekonującymi obrazami, które podkreślają gwarantowaną niezawodność Color Copy. Wstępna kampania pilotażowa, tzw. teaser, trwała od końca kwietnia do połowy czerwca i obejmowała reklamy w
czasopismach, na billboardach oraz w Internecie, a także cotygodniowe losowanie nagród. Strategia marketingowa przewiduje również ponowną inaugurację podstrony Color Copy (www.colorcopy.com [1]) w pełni interaktywnej formule do końca czerwca, a na jesień – uruchomienie kampanii w mediach społecznościowych, skierowanej do użytkowników końcowych, oraz wykorzystanie narzędzi marketingowych i sprzedażowych
online oraz w mediach drukowanych.

CZYTAJ RÓWNIEŻ

Biznes na Plusie 2025 – dwa dni rozwiązywania realnych problemów handlu

Biznes na Plusie 2025 – dwa dni rozwiązywania realnych problemów handlu

22 maja 2025
Wiedza, która warta jest dziesiątki tysięcy – a Ty możesz ją zdobyć bez opłat

Wiedza, która warta jest dziesiątki tysięcy – a Ty możesz ją zdobyć bez opłat

23 kwietnia 2025

PowiązaneWpisy

Biznes na Plusie 2025 – dwa dni rozwiązywania realnych problemów handlu
Aktualności

Biznes na Plusie 2025 – dwa dni rozwiązywania realnych problemów handlu

22 maja 2025
Wiedza, która warta jest dziesiątki tysięcy – a Ty możesz ją zdobyć bez opłat
Aktualności

Wiedza, która warta jest dziesiątki tysięcy – a Ty możesz ją zdobyć bez opłat

23 kwietnia 2025
Biocydy w przemyśle papierniczym – chemiczne zabezpieczenie trwałości produktów
Aktualności

Biocydy w przemyśle papierniczym – chemiczne zabezpieczenie trwałości produktów

18 kwietnia 2025
Żegnamy Kasię Ankikiel
Aktualności

Żegnamy Kasię Ankikiel

15 kwietnia 2024
Sklep oczami klienta: kluczowe elementy audytu sprzedażowego
Aktualności

Sklep oczami klienta: kluczowe elementy audytu sprzedażowego

4 grudnia 2023
Gwiazdy wybierały Zabawki Roku
Aktualności

Gwiazdy wybierały Zabawki Roku

7 listopada 2023
Następny
Peter Oswald, jako nowy dyrektor generalny Grupy Mondi, stawia na rozwój działalności w zakresie opakowań

Peter Oswald, jako nowy dyrektor generalny Grupy Mondi, stawia na rozwój działalności w zakresie opakowań

Brak wyników
Zobacz wszystkie

Kategorie

  • Aktualności (409)
  • Bez kategorii (1)
  • Biznes (523)
  • Polecamy (41)
  • Produkty (638)
    • back2school (56)
    • Biurove (254)
    • Kreatywne (92)
    • Papiernicze (33)
    • Reklamowe (11)
    • Szkolne (162)
    • Upominki i dekoracje (9)
  • W numerze (49)
  • Wydarzenia (99)
    • Galerie (42)

OSTATNIO DODANE

Biznes na Plusie 2025 – dwa dni rozwiązywania realnych problemów handlu
Aktualności

Biznes na Plusie 2025 – dwa dni rozwiązywania realnych problemów handlu

22 maja 2025
Wiedza, która warta jest dziesiątki tysięcy – a Ty możesz ją zdobyć bez opłat
Aktualności

Wiedza, która warta jest dziesiątki tysięcy – a Ty możesz ją zdobyć bez opłat

23 kwietnia 2025
Biocydy w przemyśle papierniczym – chemiczne zabezpieczenie trwałości produktów
Aktualności

Biocydy w przemyśle papierniczym – chemiczne zabezpieczenie trwałości produktów

18 kwietnia 2025
Nowe wydanie Zaopatrzenie Biznesu 9-10/2024
W numerze

Nowe wydanie Zaopatrzenie Biznesu 9-10/2024

9 października 2024

Współpracujemy

Nasz profil

Co w numerze

Nowe wydanie Zaopatrzenie Biznesu 9-10/2024
W numerze

Nowe wydanie Zaopatrzenie Biznesu 9-10/2024

Spis treści: AKTUALNOŚCIInspiracja, pasja i radość tworzenia z BIC Intensity 8Katalonia wprowadzi zakaz jednorazowych wkładów do drukarek od 2025 roku ...

9 października 2024
Nowe wydanie – Zaopatrzenie Biznesu 7-8/2024
W numerze

Nowe wydanie – Zaopatrzenie Biznesu 7-8/2024

SPIS TREŚCI AKTUALNOŚCIInspiracja i magia w nowej kampanii Disneya „Create Your World” 4Disney przedstawia zwiastun „Vaiany 2” 4Platforma handlowa Kaufland ...

24 sierpnia 2024
Nowe wydanie – Zaopatrzenie Biznesu 4-6/2024
W numerze

Nowe wydanie – Zaopatrzenie Biznesu 4-6/2024

SPIS TREŚCI AKTUALNOŚCI CLAIREFONTAINE oficjalnie w portfolio Amex 2Branżowa konferencja ONLINE 4Zakupy na Allegro procentują 5Insights-X żegna się z rynkiem ...

29 marca 2024
Zaopatrzenie Biznesu 1-3/2024
W numerze

Zaopatrzenie Biznesu 1-3/2024

SPIS TREŚCI: AKTUALNOŚCIBrother wprowadza do portfolio nowe drukarki dedykowane SOHO 4Ograniczenie inwestycji strategicznych i zwiększenie udziału energii odnawialnej w MM ...

28 lutego 2024
  • Strona główna
  • Polityka prywatności
  • Kontakt
  • Strony partnerskie

© 2019 zaopatrzeniebiznesu.pl, ul. St. Kierbedzia 4, 00-728 Warszawa, Polska, +48 (22) 50 65 852, wspolpraca@zaopatrzeniebiznesu.pl

Brak wyników
Zobacz wszystkie
  • Home
  • Nasz magazyn
    • W numerze
    • Prenumerata
  • Aktualności
  • Wydarzenia
  • Biznes
  • Polecamy
  • Produkty
    • back2school
    • Papiernicze
    • Szkolne
    • Kreatywne
    • Biurove
    • Upominki i dekoracje
    • Reklamowe
Ta strona używa plików cookie. Kontynuując korzystanie z tej strony, wyrażasz zgodę na używanie plików cookie. Odwiedź naszą Politykę prywatności i plików cookie .