Brak wyników
Zobacz wszystkie
Zaopatrzenie Biznesu
  • Home
  • Nasz magazyn
    • W numerze
    • Prenumerata
  • Aktualności
  • Wydarzenia
  • Biznes
  • Polecamy
  • Produkty
    • back2school
    • Papiernicze
    • Szkolne
    • Kreatywne
    • Biurove
    • Upominki i dekoracje
    • Reklamowe
  • Home
  • Nasz magazyn
    • W numerze
    • Prenumerata
  • Aktualności
  • Wydarzenia
  • Biznes
  • Polecamy
  • Produkty
    • back2school
    • Papiernicze
    • Szkolne
    • Kreatywne
    • Biurove
    • Upominki i dekoracje
    • Reklamowe
Brak wyników
Zobacz wszystkie
Zaopatrzenie Biznesu
Brak wyników
Zobacz wszystkie
Home Aktualności

Home office niszczy oczy Polaków. Ruszyła kampania pod patronatem PTO „Twoje spojrzenie ma znaczenie”

przez Redakcja PŚ
31 maja 2021
w Aktualności
Reading Time: 2min czytania
A A
Home office niszczy oczy Polaków. Ruszyła kampania pod patronatem PTO „Twoje spojrzenie ma znaczenie”

Pod patronatem Polskiego Towarzystwa Okulistycznego wystartowała ogólnopolska kampania edukacyjna „Twoje spojrzenie ma znaczenie”, która powstała ze względu na coraz większe problemy Polaków ze wzrokiem. Jak wynika z badań zrealizowanych na potrzeby kampanii ponad 4 godziny dziennie ze smartfona lub tabletu korzysta 44% Polaków, a co trzeci ogląda przez taki czas telewizję. To w połączeniu z 8 godzinami spędzonymi przed komputerem podczas home office jest dla oczu ogromnym obciążeniem.

CZYTAJ RÓWNIEŻ

Biznes na Plusie 2025 – dwa dni rozwiązywania realnych problemów handlu

Biznes na Plusie 2025 – dwa dni rozwiązywania realnych problemów handlu

22 maja 2025
Wiedza, która warta jest dziesiątki tysięcy – a Ty możesz ją zdobyć bez opłat

Wiedza, która warta jest dziesiątki tysięcy – a Ty możesz ją zdobyć bez opłat

23 kwietnia 2025

Pandemia a wzrok

Niestety, w czasie pandemii oczy mają szczególnie trudno. Praca wciąż odbywa się przy komputerze, jednak w dużo gorszych warunkach oświetleniowych niż wcześniej.  Wpływ tego na stan zdrowia oczu potwierdzają badania opinii zrealizowane na potrzeby kampanii – aż co trzeci pracownik na home office ocenia stan swoich oczu źle lub bardzo źle.  

Oprócz wad wzroku i niewyraźnego widzenia Polacy najczęściej deklarują występowanie dolegliwości takich jak: łzawienie (59%), zaczerwienienie i przekrwienie oczu (52%), szczypanie i pieczenie oczu (49%) czy uczucie suchości (33%).

– Czas pandemii sprawił, że eksploatujemy nasz wzrok jeszcze bardziej niż zwykle. Z drugiej strony często wielu osobom brakowało czasu lub obawiały się skorzystać z pomocy okulisty. Polskie Towarzystwo Okulistyczne zaleca regularne badania oczu w każdym wieku, a szczególnie u dzieci i osób w wieku średnim i starszym. Dbajmy o nasze oczy, wzrok to najważniejszy zmysł – mówi Prof. dr hab. n. med. Jacek P. Szaflik, Prezes Polskiego Towarzystwa Okulistycznego.

Rola pracodawców

Sytuacja związana z pandemią sprawiła, że obecne czasy wymagają dostarczania pracownikom zupełnie innych benefitów. W dobie zamkniętych siłowni nie sprawdzają się karty sportowe, a podczas gdy wszyscy pracownicy pracują zdalnie – na nic są owocowe środy i wcześniejsze wyjścia z pracy.  

Dbanie o zdrowie pracowników i tworzenie im odpowiednich warunków pracy w domu stają się kluczowe. Organizatorzy kampanii zapraszają do udziału w niej wszystkie podmioty, które chciałyby docenić swoje zespoły i pokazać, że liczy się nie tylko ich wkład w rozwój firmy, ale również zdrowie.

Przystąpienie przez firmy do kampanii Aby dołączyć do kampanii, zainteresowani HR-owcy muszą jedynie uzupełnić prosty formularz dostępny na www.twojespojrzeniemaznaczenie.pl. Udział w akcji jest całkowicie bezpłatny, a firmy uczestniczące otrzymają dla pracowników pakiety merytorycznych materiałów na temat higieny wzroku i organizacji środowiska pracy w domowych warunkach oraz krople do oczu HYLO CARE®.

Tagi: home officepracownikWzrok

PowiązaneWpisy

Biznes na Plusie 2025 – dwa dni rozwiązywania realnych problemów handlu
Aktualności

Biznes na Plusie 2025 – dwa dni rozwiązywania realnych problemów handlu

22 maja 2025
Wiedza, która warta jest dziesiątki tysięcy – a Ty możesz ją zdobyć bez opłat
Aktualności

Wiedza, która warta jest dziesiątki tysięcy – a Ty możesz ją zdobyć bez opłat

23 kwietnia 2025
Biocydy w przemyśle papierniczym – chemiczne zabezpieczenie trwałości produktów
Aktualności

Biocydy w przemyśle papierniczym – chemiczne zabezpieczenie trwałości produktów

18 kwietnia 2025
Żegnamy Kasię Ankikiel
Aktualności

Żegnamy Kasię Ankikiel

15 kwietnia 2024
Sklep oczami klienta: kluczowe elementy audytu sprzedażowego
Aktualności

Sklep oczami klienta: kluczowe elementy audytu sprzedażowego

4 grudnia 2023
Gwiazdy wybierały Zabawki Roku
Aktualności

Gwiazdy wybierały Zabawki Roku

7 listopada 2023
Następny
Wojtku, dziękujemy i do zobaczenia!

Wojtku, dziękujemy i do zobaczenia!

Brak wyników
Zobacz wszystkie

Kategorie

  • Aktualności (409)
  • Bez kategorii (1)
  • Biznes (523)
  • Polecamy (41)
  • Produkty (638)
    • back2school (56)
    • Biurove (254)
    • Kreatywne (92)
    • Papiernicze (33)
    • Reklamowe (11)
    • Szkolne (162)
    • Upominki i dekoracje (9)
  • W numerze (49)
  • Wydarzenia (99)
    • Galerie (42)

OSTATNIO DODANE

Biznes na Plusie 2025 – dwa dni rozwiązywania realnych problemów handlu
Aktualności

Biznes na Plusie 2025 – dwa dni rozwiązywania realnych problemów handlu

22 maja 2025
Wiedza, która warta jest dziesiątki tysięcy – a Ty możesz ją zdobyć bez opłat
Aktualności

Wiedza, która warta jest dziesiątki tysięcy – a Ty możesz ją zdobyć bez opłat

23 kwietnia 2025
Biocydy w przemyśle papierniczym – chemiczne zabezpieczenie trwałości produktów
Aktualności

Biocydy w przemyśle papierniczym – chemiczne zabezpieczenie trwałości produktów

18 kwietnia 2025
Nowe wydanie Zaopatrzenie Biznesu 9-10/2024
W numerze

Nowe wydanie Zaopatrzenie Biznesu 9-10/2024

9 października 2024

Współpracujemy

Nasz profil

Co w numerze

Nowe wydanie Zaopatrzenie Biznesu 9-10/2024
W numerze

Nowe wydanie Zaopatrzenie Biznesu 9-10/2024

Spis treści: AKTUALNOŚCIInspiracja, pasja i radość tworzenia z BIC Intensity 8Katalonia wprowadzi zakaz jednorazowych wkładów do drukarek od 2025 roku ...

9 października 2024
Nowe wydanie – Zaopatrzenie Biznesu 7-8/2024
W numerze

Nowe wydanie – Zaopatrzenie Biznesu 7-8/2024

SPIS TREŚCI AKTUALNOŚCIInspiracja i magia w nowej kampanii Disneya „Create Your World” 4Disney przedstawia zwiastun „Vaiany 2” 4Platforma handlowa Kaufland ...

24 sierpnia 2024
Nowe wydanie – Zaopatrzenie Biznesu 4-6/2024
W numerze

Nowe wydanie – Zaopatrzenie Biznesu 4-6/2024

SPIS TREŚCI AKTUALNOŚCI CLAIREFONTAINE oficjalnie w portfolio Amex 2Branżowa konferencja ONLINE 4Zakupy na Allegro procentują 5Insights-X żegna się z rynkiem ...

29 marca 2024
Zaopatrzenie Biznesu 1-3/2024
W numerze

Zaopatrzenie Biznesu 1-3/2024

SPIS TREŚCI: AKTUALNOŚCIBrother wprowadza do portfolio nowe drukarki dedykowane SOHO 4Ograniczenie inwestycji strategicznych i zwiększenie udziału energii odnawialnej w MM ...

28 lutego 2024
  • Strona główna
  • Polityka prywatności
  • Kontakt
  • Strony partnerskie

© 2019 zaopatrzeniebiznesu.pl, ul. St. Kierbedzia 4, 00-728 Warszawa, Polska, +48 (22) 50 65 852, wspolpraca@zaopatrzeniebiznesu.pl

Brak wyników
Zobacz wszystkie
  • Home
  • Nasz magazyn
    • W numerze
    • Prenumerata
  • Aktualności
  • Wydarzenia
  • Biznes
  • Polecamy
  • Produkty
    • back2school
    • Papiernicze
    • Szkolne
    • Kreatywne
    • Biurove
    • Upominki i dekoracje
    • Reklamowe
Ta strona używa plików cookie. Kontynuując korzystanie z tej strony, wyrażasz zgodę na używanie plików cookie. Odwiedź naszą Politykę prywatności i plików cookie .