Brak wyników
Zobacz wszystkie
Zaopatrzenie Biznesu
  • Home
  • Nasz magazyn
    • W numerze
    • Prenumerata
  • Aktualności
  • Wydarzenia
  • Biznes
  • Polecamy
  • Produkty
    • back2school
    • Papiernicze
    • Szkolne
    • Kreatywne
    • Biurove
    • Upominki i dekoracje
    • Reklamowe
  • Home
  • Nasz magazyn
    • W numerze
    • Prenumerata
  • Aktualności
  • Wydarzenia
  • Biznes
  • Polecamy
  • Produkty
    • back2school
    • Papiernicze
    • Szkolne
    • Kreatywne
    • Biurove
    • Upominki i dekoracje
    • Reklamowe
Brak wyników
Zobacz wszystkie
Zaopatrzenie Biznesu
Brak wyników
Zobacz wszystkie
Home Aktualności

Internauci kontra reklamy. W jakie formaty klikamy najczęściej?

przez __aabdmin_
5 lipca 2016
w Aktualności
Reading Time: 2min czytania
A A
Internauci kontra reklamy. W jakie formaty klikamy najczęściej?

W jakich krajach internauci najczęściej klikają w reklamy i jakie formaty są najbardziej skuteczne? Na te pytania odpowiada Gemius. Dane z kilkunastu rynków Europy Środkowej i Wschodniej od dziś są dostępne na stronie www.admonitor.gemius.com. Można je samodzielnie analizować i pobierać w formie nowoczesnych grafik.

Prezentowane dane dotyczą Bułgarii, Chorwacji, Czech, Estonii, Litwy, Łotwy, Polski, Rumunii, Serbii, Słowacji, Słowenii, Turcji, Ukrainy oraz Węgier. Obecnie na stronie www.admonitor.gemius.com można analizować dane z dwóch ostatnich kwartałów 2015 roku.

CZYTAJ RÓWNIEŻ

Biznes na Plusie 2025 – dwa dni rozwiązywania realnych problemów handlu

Biznes na Plusie 2025 – dwa dni rozwiązywania realnych problemów handlu

22 maja 2025
Wiedza, która warta jest dziesiątki tysięcy – a Ty możesz ją zdobyć bez opłat

Wiedza, która warta jest dziesiątki tysięcy – a Ty możesz ją zdobyć bez opłat

23 kwietnia 2025

Na Ukrainie internauci klikają w kampanie reklamowe najczęściej

Z raportu wynika, że najwyższy współczynnik klikalności (średni CTR) osiągają kampanie reklamowe na Ukrainie (0,96 proc.). Na drugim miejscu znajduje się Turcja, w której wartość współczynnika klikalności wyniosła 0,63 proc. Na trzecim miejscu znalazła się Bułgaria (0,6 proc.).

Najbardziej popularną formą pozostają banery

Zgodnie z obserwowanym od dłuższego czasu trendem, najpopularniejszą formą reklamy internetowej pozostają standardowe banery – graficzna forma przekazania treści informacyjnych bądź reklamowych. Jedynym krajem, w którym ten format wykorzystany był w mniej niż 70 proc. wszystkich kampanii reklamowych są Czechy (66 proc.). W pozostałych analizowanych krajach udział tych formatów w kampaniach przekracza 70 proc. osiągając najwyższy wynik na Węgrzech – 94 proc.
Jak pokazują dane na www.admonitor.gemius.com, po formaty rich media (reklamy multimedialne) sięga się nadal znacznie rzadziej. Ich udział w kampaniach reklamowych przekracza 50 proc. tylko w dwóch europejskich krajach – w Słowenii (54 proc.) i Czechach (54 proc.).

Większy CTR dla formatów rich media

Choć udział banerów w kampaniach jest znacznie wyższy, to właśnie formaty rich media uzyskują wyższe wskaźniki klikalności. Jedynym wyjątkiem są Czechy – tu CTR dla obu formatów jest zbliżony, choć z reklamami multimedialnymi (CTR 0,28 proc.) wygrywają banery (0,29 proc.).

Najwięcej wyświetleń nadal na PC

Spośród wyświetleń reklam wykonywanych na PC, tabletach i smartfonach we wszystkich analizowanych krajach zdecydowanie wygrywają komputery osobiste. 88 proc. wyświetleń reklam to najwyższy wynik dla PC – osiągnięto go w trzech krajach, czyli w Polsce, Słowenii i Ukrainie. Najmniej – 75 proc. wyświetleń na komputerach osobistych – odnotowano w Serbii.
Więcej na: www.admonitor.gemius.com.
Gemius

PowiązaneWpisy

Biznes na Plusie 2025 – dwa dni rozwiązywania realnych problemów handlu
Aktualności

Biznes na Plusie 2025 – dwa dni rozwiązywania realnych problemów handlu

22 maja 2025
Wiedza, która warta jest dziesiątki tysięcy – a Ty możesz ją zdobyć bez opłat
Aktualności

Wiedza, która warta jest dziesiątki tysięcy – a Ty możesz ją zdobyć bez opłat

23 kwietnia 2025
Biocydy w przemyśle papierniczym – chemiczne zabezpieczenie trwałości produktów
Aktualności

Biocydy w przemyśle papierniczym – chemiczne zabezpieczenie trwałości produktów

18 kwietnia 2025
Żegnamy Kasię Ankikiel
Aktualności

Żegnamy Kasię Ankikiel

15 kwietnia 2024
Sklep oczami klienta: kluczowe elementy audytu sprzedażowego
Aktualności

Sklep oczami klienta: kluczowe elementy audytu sprzedażowego

4 grudnia 2023
Gwiazdy wybierały Zabawki Roku
Aktualności

Gwiazdy wybierały Zabawki Roku

7 listopada 2023
Następny
Artykuły japońskie na polskim rynku

Artykuły japońskie na polskim rynku

Brak wyników
Zobacz wszystkie

Kategorie

  • Aktualności (409)
  • Bez kategorii (1)
  • Biznes (523)
  • Polecamy (41)
  • Produkty (638)
    • back2school (56)
    • Biurove (254)
    • Kreatywne (92)
    • Papiernicze (33)
    • Reklamowe (11)
    • Szkolne (162)
    • Upominki i dekoracje (9)
  • W numerze (49)
  • Wydarzenia (99)
    • Galerie (42)

OSTATNIO DODANE

Biznes na Plusie 2025 – dwa dni rozwiązywania realnych problemów handlu
Aktualności

Biznes na Plusie 2025 – dwa dni rozwiązywania realnych problemów handlu

22 maja 2025
Wiedza, która warta jest dziesiątki tysięcy – a Ty możesz ją zdobyć bez opłat
Aktualności

Wiedza, która warta jest dziesiątki tysięcy – a Ty możesz ją zdobyć bez opłat

23 kwietnia 2025
Biocydy w przemyśle papierniczym – chemiczne zabezpieczenie trwałości produktów
Aktualności

Biocydy w przemyśle papierniczym – chemiczne zabezpieczenie trwałości produktów

18 kwietnia 2025
Nowe wydanie Zaopatrzenie Biznesu 9-10/2024
W numerze

Nowe wydanie Zaopatrzenie Biznesu 9-10/2024

9 października 2024

Współpracujemy

Nasz profil

Co w numerze

Nowe wydanie Zaopatrzenie Biznesu 9-10/2024
W numerze

Nowe wydanie Zaopatrzenie Biznesu 9-10/2024

Spis treści: AKTUALNOŚCIInspiracja, pasja i radość tworzenia z BIC Intensity 8Katalonia wprowadzi zakaz jednorazowych wkładów do drukarek od 2025 roku ...

9 października 2024
Nowe wydanie – Zaopatrzenie Biznesu 7-8/2024
W numerze

Nowe wydanie – Zaopatrzenie Biznesu 7-8/2024

SPIS TREŚCI AKTUALNOŚCIInspiracja i magia w nowej kampanii Disneya „Create Your World” 4Disney przedstawia zwiastun „Vaiany 2” 4Platforma handlowa Kaufland ...

24 sierpnia 2024
Nowe wydanie – Zaopatrzenie Biznesu 4-6/2024
W numerze

Nowe wydanie – Zaopatrzenie Biznesu 4-6/2024

SPIS TREŚCI AKTUALNOŚCI CLAIREFONTAINE oficjalnie w portfolio Amex 2Branżowa konferencja ONLINE 4Zakupy na Allegro procentują 5Insights-X żegna się z rynkiem ...

29 marca 2024
Zaopatrzenie Biznesu 1-3/2024
W numerze

Zaopatrzenie Biznesu 1-3/2024

SPIS TREŚCI: AKTUALNOŚCIBrother wprowadza do portfolio nowe drukarki dedykowane SOHO 4Ograniczenie inwestycji strategicznych i zwiększenie udziału energii odnawialnej w MM ...

28 lutego 2024
  • Strona główna
  • Polityka prywatności
  • Kontakt
  • Strony partnerskie

© 2019 zaopatrzeniebiznesu.pl, ul. St. Kierbedzia 4, 00-728 Warszawa, Polska, +48 (22) 50 65 852, wspolpraca@zaopatrzeniebiznesu.pl

Brak wyników
Zobacz wszystkie
  • Home
  • Nasz magazyn
    • W numerze
    • Prenumerata
  • Aktualności
  • Wydarzenia
  • Biznes
  • Polecamy
  • Produkty
    • back2school
    • Papiernicze
    • Szkolne
    • Kreatywne
    • Biurove
    • Upominki i dekoracje
    • Reklamowe
Ta strona używa plików cookie. Kontynuując korzystanie z tej strony, wyrażasz zgodę na używanie plików cookie. Odwiedź naszą Politykę prywatności i plików cookie .