Brak wyników
Zobacz wszystkie
Zaopatrzenie Biznesu
  • Home
  • Nasz magazyn
    • W numerze
    • Prenumerata
  • Aktualności
  • Wydarzenia
  • Biznes
  • Polecamy
  • Produkty
    • back2school
    • Papiernicze
    • Szkolne
    • Kreatywne
    • Biurove
    • Upominki i dekoracje
    • Reklamowe
  • Home
  • Nasz magazyn
    • W numerze
    • Prenumerata
  • Aktualności
  • Wydarzenia
  • Biznes
  • Polecamy
  • Produkty
    • back2school
    • Papiernicze
    • Szkolne
    • Kreatywne
    • Biurove
    • Upominki i dekoracje
    • Reklamowe
Brak wyników
Zobacz wszystkie
Zaopatrzenie Biznesu
Brak wyników
Zobacz wszystkie
Home Biznes

Odwiedzalność rośnie wraz z uruchamianiem pełnej oferty centrów handlowych

przez Redakcja PŚ
20 czerwca 2021
w Biznes
Reading Time: 2min czytania
A A
Odwiedzalność rośnie wraz z uruchamianiem pełnej oferty centrów handlowych
  • W ostatni dzień maja i w pierwszy czerwca poprzedzających święto Bożego Ciała odwiedzalność centrów handlowych przekroczyła wyniki z analogicznego okresu sprzed pandemii (2019 rok).
  • Średnia liczba wizyt w dni handlowe w tygodniu od 31 maja do 6 czerwca pokazuje, że footfall był jedynie o 9 proc. niższy od rezultatów z 2019 roku i przewyższał wyniki odwiedzalności z 2020 roku aż o 25 proc.
  • Kupujący najliczniej odwiedzali obiekty handlowe w piątek, 4 czerwca, kiedy odwiedzalność była o około 25 proc. wyższa niż w pozostałe dni robocze tego tygodnia i sięgnęła 95 proc. rezultatu z analogicznego dnia 2019 roku.

Dane dotyczące odwiedzalności centrów handlowych zebrane przez PRCH w tygodniu od 31 maja do 6 czerwca pokazują, że aktywność klientów w poszczególne dni dorównuje lub przewyższa wyniki z analogicznych dni sprzed pandemii. W dniach poprzedzających Boże Ciało – 31 maja footfall przekroczył poziom z 2019 roku o 5 proc., a 1 czerwca aż o 12 proc. Największą aktywność kupujących odnotowano w piątek. Odpowiedzialność tego dnia była o około 25 proc. wyższa od pozostałych dni roboczych badanego tygodnia. Średnia odwiedzalność centrów handlowych w dni robocze osiągnęła poziom o zaledwie 9 proc. niższy od wyników z 2019 i przekroczyła o 25 proc. footfall z analogicznego okresu 2020 roku.

CZYTAJ RÓWNIEŻ

AB S.A. połączy się ze spółką zależną REKMAN Sp. z o.o.

AB S.A. połączy się ze spółką zależną REKMAN Sp. z o.o.

1 sierpnia 2024
Najprzyjaźniejszy Konkurs na rynku produktów dla dzieci i kolejna znakomita osoba w Kapitule: KATARZYNA BOSACKA

Najprzyjaźniejszy Konkurs na rynku produktów dla dzieci i kolejna znakomita osoba w Kapitule: KATARZYNA BOSACKA

27 czerwca 2024

Wyniki odwiedzalności prezentowane przez PRCH pochodzą z obiektów handlowych, których łączna powierzchnia (4,05 mln mkw. GLA) stanowi prawie 33% rynku centrów handlowych w Polsce. Klienci odwiedzający centra handlowe są zliczani za pomocą  kamer 3D zlokalizowanych przy każdym wejściu do obiektu oraz w dodatkowych wybranych miejscach, by zminimalizować możliwość błędu. Te same systemy zarządcy obiektów handlowych wykorzystują do monitorowania i egzekwowania limitów osób przebywających jednocześnie w obiekcie, a wynikających z obecnie obowiązującego rozporządzenia epidemicznego. Liczne kontrole odpowiednich służb potwierdziły, że ten sposób liczenia klientów pozwala określać rzeczywistą liczbę klientów odwiedzających centra  handlowe.

Biorąc pod uwagę wielkość obiektu, największą liczbę odwiedzających po raz kolejny zarejestrowano w centrach o średniej wielkości – o powierzchni od 20 do 40 tys. mkw. GLA. Odwiedzalność tych obiektów w badanym okresie sięgnęła 95 proc. wartości z 2019 roku. W tygodniu od 31 maja nieznacznie mniejszy ruch w dni robocze odnotowano w dużych centrach handlowych, których powierzchnia przekracza 60 tys. mkw. GLA – ich średnia odwiedzalność w dni handlowe wyniosła 87 proc. rezultatów sprzed pandemii. Najszybciej do poziomów odwiedzalności sprzed pandemii wracają regiony Północny, Północno-Zachodni i Centralny, gdzie średnie wyniki z dni handlowych z wyłączeniem weekendów przekraczały 100 proc. odwiedzalności z 2019 roku. W pozostałych częściach kraju powrót klientów, w zwłaszcza w dni powszednie, był nieco słabszy.

Tagi: Boże Ciałocentra handlowepolska rada centrów handlowychPRCH

PowiązaneWpisy

AB S.A. połączy się ze spółką zależną REKMAN Sp. z o.o.
Biznes

AB S.A. połączy się ze spółką zależną REKMAN Sp. z o.o.

1 sierpnia 2024
Najprzyjaźniejszy Konkurs na rynku produktów dla dzieci i kolejna znakomita osoba w Kapitule: KATARZYNA BOSACKA
Biznes

Najprzyjaźniejszy Konkurs na rynku produktów dla dzieci i kolejna znakomita osoba w Kapitule: KATARZYNA BOSACKA

27 czerwca 2024
Zaproszenie na „Biznes na Plusie 2024”, 05-06.06.2024, Warszawa, Hotel Arche ul. Poloneza
Biznes

Zaproszenie na „Biznes na Plusie 2024”, 05-06.06.2024, Warszawa, Hotel Arche ul. Poloneza

2 czerwca 2024
Mądre inwestowanie według Warrena Buffetta
Biznes

Mądre inwestowanie według Warrena Buffetta

29 maja 2024
Najniższa inflacja w Polsce od marca 2021 – styczeń 2024 przynosi spadek do 3,9%
Biznes

Najniższa inflacja w Polsce od marca 2021 – styczeń 2024 przynosi spadek do 3,9%

15 lutego 2024
Spada poparcie dla zniesienia zakazu handlu w niedziele. Polacy coraz bardziej podzieleni w tej kwestii
Biznes

Spada poparcie dla zniesienia zakazu handlu w niedziele. Polacy coraz bardziej podzieleni w tej kwestii

13 lutego 2024
Następny
Dyskonty z ogromną przewagą w Internecie. Ich promocje przyciągają najwięcej Polaków

Dyskonty z ogromną przewagą w Internecie. Ich promocje przyciągają najwięcej Polaków

Brak wyników
Zobacz wszystkie

Kategorie

  • Aktualności (409)
  • Bez kategorii (1)
  • Biznes (523)
  • Polecamy (41)
  • Produkty (638)
    • back2school (56)
    • Biurove (254)
    • Kreatywne (92)
    • Papiernicze (33)
    • Reklamowe (11)
    • Szkolne (162)
    • Upominki i dekoracje (9)
  • W numerze (49)
  • Wydarzenia (99)
    • Galerie (42)

OSTATNIO DODANE

Biznes na Plusie 2025 – dwa dni rozwiązywania realnych problemów handlu
Aktualności

Biznes na Plusie 2025 – dwa dni rozwiązywania realnych problemów handlu

22 maja 2025
Wiedza, która warta jest dziesiątki tysięcy – a Ty możesz ją zdobyć bez opłat
Aktualności

Wiedza, która warta jest dziesiątki tysięcy – a Ty możesz ją zdobyć bez opłat

23 kwietnia 2025
Biocydy w przemyśle papierniczym – chemiczne zabezpieczenie trwałości produktów
Aktualności

Biocydy w przemyśle papierniczym – chemiczne zabezpieczenie trwałości produktów

18 kwietnia 2025
Nowe wydanie Zaopatrzenie Biznesu 9-10/2024
W numerze

Nowe wydanie Zaopatrzenie Biznesu 9-10/2024

9 października 2024

Współpracujemy

Nasz profil

Co w numerze

Nowe wydanie Zaopatrzenie Biznesu 9-10/2024
W numerze

Nowe wydanie Zaopatrzenie Biznesu 9-10/2024

Spis treści: AKTUALNOŚCIInspiracja, pasja i radość tworzenia z BIC Intensity 8Katalonia wprowadzi zakaz jednorazowych wkładów do drukarek od 2025 roku ...

9 października 2024
Nowe wydanie – Zaopatrzenie Biznesu 7-8/2024
W numerze

Nowe wydanie – Zaopatrzenie Biznesu 7-8/2024

SPIS TREŚCI AKTUALNOŚCIInspiracja i magia w nowej kampanii Disneya „Create Your World” 4Disney przedstawia zwiastun „Vaiany 2” 4Platforma handlowa Kaufland ...

24 sierpnia 2024
Nowe wydanie – Zaopatrzenie Biznesu 4-6/2024
W numerze

Nowe wydanie – Zaopatrzenie Biznesu 4-6/2024

SPIS TREŚCI AKTUALNOŚCI CLAIREFONTAINE oficjalnie w portfolio Amex 2Branżowa konferencja ONLINE 4Zakupy na Allegro procentują 5Insights-X żegna się z rynkiem ...

29 marca 2024
Zaopatrzenie Biznesu 1-3/2024
W numerze

Zaopatrzenie Biznesu 1-3/2024

SPIS TREŚCI: AKTUALNOŚCIBrother wprowadza do portfolio nowe drukarki dedykowane SOHO 4Ograniczenie inwestycji strategicznych i zwiększenie udziału energii odnawialnej w MM ...

28 lutego 2024
  • Strona główna
  • Polityka prywatności
  • Kontakt
  • Strony partnerskie

© 2019 zaopatrzeniebiznesu.pl, ul. St. Kierbedzia 4, 00-728 Warszawa, Polska, +48 (22) 50 65 852, wspolpraca@zaopatrzeniebiznesu.pl

Brak wyników
Zobacz wszystkie
  • Home
  • Nasz magazyn
    • W numerze
    • Prenumerata
  • Aktualności
  • Wydarzenia
  • Biznes
  • Polecamy
  • Produkty
    • back2school
    • Papiernicze
    • Szkolne
    • Kreatywne
    • Biurove
    • Upominki i dekoracje
    • Reklamowe
Ta strona używa plików cookie. Kontynuując korzystanie z tej strony, wyrażasz zgodę na używanie plików cookie. Odwiedź naszą Politykę prywatności i plików cookie .