Brak wyników
Zobacz wszystkie
Zaopatrzenie Biznesu
  • Home
  • Nasz magazyn
    • W numerze
    • Prenumerata
  • Aktualności
  • Wydarzenia
  • Biznes
  • Polecamy
  • Produkty
    • back2school
    • Papiernicze
    • Szkolne
    • Kreatywne
    • Biurove
    • Upominki i dekoracje
    • Reklamowe
  • Home
  • Nasz magazyn
    • W numerze
    • Prenumerata
  • Aktualności
  • Wydarzenia
  • Biznes
  • Polecamy
  • Produkty
    • back2school
    • Papiernicze
    • Szkolne
    • Kreatywne
    • Biurove
    • Upominki i dekoracje
    • Reklamowe
Brak wyników
Zobacz wszystkie
Zaopatrzenie Biznesu
Brak wyników
Zobacz wszystkie
Home Biznes

Poczta Polska: reklama adresowa cieszy się coraz większą popularnością

przez Redakcja PŚ
9 marca 2020
w Biznes
Reading Time: 3min czytania
A A
Poczta Polska: reklama adresowa cieszy się coraz większą popularnością

W ubiegłym roku o 11% wzrósł wolumen adresowanych przesyłek reklamowych obsługiwanych przez Pocztę Polską. Wobec spadku tradycyjnej korespondencji o 9% rocznie, jest to jedyna usługa listowa, która cieszy się rosnącym zainteresowaniem klientów.

CZYTAJ RÓWNIEŻ

AB S.A. połączy się ze spółką zależną REKMAN Sp. z o.o.

AB S.A. połączy się ze spółką zależną REKMAN Sp. z o.o.

1 sierpnia 2024
Najprzyjaźniejszy Konkurs na rynku produktów dla dzieci i kolejna znakomita osoba w Kapitule: KATARZYNA BOSACKA

Najprzyjaźniejszy Konkurs na rynku produktów dla dzieci i kolejna znakomita osoba w Kapitule: KATARZYNA BOSACKA

27 czerwca 2024

Zarówno agencje reklamowe, domy mediowe, jak również przedstawiciele firm zauważają, że internet uznawany za najtańszy kanał komunikacji marketingowej o ogromnym zasięgu staje się przeładowany treściami reklamowymi, a przez to mniej skuteczny. Według ekspertów nieuniknione jest połączenie kanału fizycznego z cyfrowym. Raport „Direct Mail” Polskiego Stowarzyszenia Marketingu i magazynu „Press” podaje, że 85% milenialsów zwraca uwagę na reklamę direct mail, a blisko połowa tej grupy ignoruje reklamy w sieci i w e-mailach. Również praktycy marketingu wskazują, że użycie przesyłki adresowej podnosi skuteczność kampanii.

– W państwach Europy Zachodniej na jednego mieszkańca przypada około 120 adresowanych przesyłek reklamowych w ciągu roku. W Polsce rocznie takich przesyłek reklamowych jest około 15. W ostatnich latach obserwujemy dynamiczny rozwój usługi Direct Mail, coraz więcej przedsiębiorców sięga po to narzędzie – mówi Artur Więckowski, dyrektor zarządzający Pionem Sprzedaży w Poczcie Polskiej.

Poczta Polska przygotowała kilka rodzajów usług reklamowych, które mają spełnić trend rynkowy wzrostu zainteresowania Direct Mail. Wśród nich jest przesyłka marketingowa, która jest w pełni adresowaną przesyłką. Jest to najskuteczniejsza forma marketingu bezpośredniego, umożliwiająca nawiązanie i utrzymywanie bliskich, spersonalizowanych relacji z konkretnymi odbiorcami na terenie kraju. Inną formą są druki bezadresowe, czyli ulotki, będące najtańszą reklamą bezpośrednią. Ulotki pozwolą na szerokie dotarcie do potencjalnych klientów bez konieczności używania własnej bazy danych. Na dotarcie do potencjalnych klientów – wyselekcjonowanej grupy odbiorców na podstawie określonych cech budynków pozwala natomiast mailing profilowany. Klient określa swoją grupę docelową wg kryteriów demograficznych (np. wiek, płeć) geograficznych (np. województwo, miasto), a Poczta na tej podstawie doręcza przesyłki. Klienci Poczty Polskiej mogą skorzystać też z reklamy produktowej, nazywanej „samplingiem”, która polega na wydawaniu klientom materiałów reklamowych i próbek towarów w placówkach pocztowych. 

Od pięciu lat działa również specjalny portal Centrum Direct Mail, na którym można dowiedzieć się wszystkiego o naszych usługach. Portal stanowi skarbnicę wiedzy o kanale komunikacji bezpośredniej, jakim jest DM. Zamieszczone są tam porady ekspertów, najnowsze badania i trendy, przewodniki czy też słownik pojęć. Szukając inspiracji przy tworzeniu kampanii, można zobaczyć najciekawsze case studies.

Za pośrednictwem Portalu Centrum Direct Mail klienci biznesowi, którzy chcą dotrzeć do grupy odbiorców na określonym obszarze, mogą skorzystać ze stworzonego w tym celu Kreatora Kampanii Zasięgowej. Narzędzie to pozwala na zaprojektowanie całej kampanii reklamowej z wykorzystaniem druków bezadresowych bez wychodzenia z domu czy biura. Wystarczy, że klient wybierze jeden z dostępnych formatów druków (m. in. A5, A6, DL, Selfmailer), następnie zaznaczy na interaktywnej mapie Polski obszar doręczenia, który go interesuje. W kolejnym kroku ma do dyspozycji kilkaset szablonów branżowych oraz uniwersalnych, na które może nanieść tekst. Po wybraniu i akceptacji wszystkich składowych kampanii, klient dokonuje opłaty przez internet, a Poczta Polska przystępuje do jej natychmiastowej realizacji – czyli wydruku i dystrybucji.   

Tagi: agencjabazy danychdomy mediowedruke-mailInternetKomunikacjaMarketingplacówkaPocztapoczta polskaprzesyłkaprzewodnikiReklamareklamy

PowiązaneWpisy

AB S.A. połączy się ze spółką zależną REKMAN Sp. z o.o.
Biznes

AB S.A. połączy się ze spółką zależną REKMAN Sp. z o.o.

1 sierpnia 2024
Najprzyjaźniejszy Konkurs na rynku produktów dla dzieci i kolejna znakomita osoba w Kapitule: KATARZYNA BOSACKA
Biznes

Najprzyjaźniejszy Konkurs na rynku produktów dla dzieci i kolejna znakomita osoba w Kapitule: KATARZYNA BOSACKA

27 czerwca 2024
Zaproszenie na „Biznes na Plusie 2024”, 05-06.06.2024, Warszawa, Hotel Arche ul. Poloneza
Biznes

Zaproszenie na „Biznes na Plusie 2024”, 05-06.06.2024, Warszawa, Hotel Arche ul. Poloneza

2 czerwca 2024
Mądre inwestowanie według Warrena Buffetta
Biznes

Mądre inwestowanie według Warrena Buffetta

29 maja 2024
Najniższa inflacja w Polsce od marca 2021 – styczeń 2024 przynosi spadek do 3,9%
Biznes

Najniższa inflacja w Polsce od marca 2021 – styczeń 2024 przynosi spadek do 3,9%

15 lutego 2024
Spada poparcie dla zniesienia zakazu handlu w niedziele. Polacy coraz bardziej podzieleni w tej kwestii
Biznes

Spada poparcie dla zniesienia zakazu handlu w niedziele. Polacy coraz bardziej podzieleni w tej kwestii

13 lutego 2024
Następny
Naklejki GIMBOO Serca

Naklejki GIMBOO Serca

Brak wyników
Zobacz wszystkie

Kategorie

  • Aktualności (409)
  • Bez kategorii (1)
  • Biznes (523)
  • Polecamy (41)
  • Produkty (638)
    • back2school (56)
    • Biurove (254)
    • Kreatywne (92)
    • Papiernicze (33)
    • Reklamowe (11)
    • Szkolne (162)
    • Upominki i dekoracje (9)
  • W numerze (49)
  • Wydarzenia (99)
    • Galerie (42)

OSTATNIO DODANE

Biznes na Plusie 2025 – dwa dni rozwiązywania realnych problemów handlu
Aktualności

Biznes na Plusie 2025 – dwa dni rozwiązywania realnych problemów handlu

22 maja 2025
Wiedza, która warta jest dziesiątki tysięcy – a Ty możesz ją zdobyć bez opłat
Aktualności

Wiedza, która warta jest dziesiątki tysięcy – a Ty możesz ją zdobyć bez opłat

23 kwietnia 2025
Biocydy w przemyśle papierniczym – chemiczne zabezpieczenie trwałości produktów
Aktualności

Biocydy w przemyśle papierniczym – chemiczne zabezpieczenie trwałości produktów

18 kwietnia 2025
Nowe wydanie Zaopatrzenie Biznesu 9-10/2024
W numerze

Nowe wydanie Zaopatrzenie Biznesu 9-10/2024

9 października 2024

Współpracujemy

Nasz profil

Co w numerze

Nowe wydanie Zaopatrzenie Biznesu 9-10/2024
W numerze

Nowe wydanie Zaopatrzenie Biznesu 9-10/2024

Spis treści: AKTUALNOŚCIInspiracja, pasja i radość tworzenia z BIC Intensity 8Katalonia wprowadzi zakaz jednorazowych wkładów do drukarek od 2025 roku ...

9 października 2024
Nowe wydanie – Zaopatrzenie Biznesu 7-8/2024
W numerze

Nowe wydanie – Zaopatrzenie Biznesu 7-8/2024

SPIS TREŚCI AKTUALNOŚCIInspiracja i magia w nowej kampanii Disneya „Create Your World” 4Disney przedstawia zwiastun „Vaiany 2” 4Platforma handlowa Kaufland ...

24 sierpnia 2024
Nowe wydanie – Zaopatrzenie Biznesu 4-6/2024
W numerze

Nowe wydanie – Zaopatrzenie Biznesu 4-6/2024

SPIS TREŚCI AKTUALNOŚCI CLAIREFONTAINE oficjalnie w portfolio Amex 2Branżowa konferencja ONLINE 4Zakupy na Allegro procentują 5Insights-X żegna się z rynkiem ...

29 marca 2024
Zaopatrzenie Biznesu 1-3/2024
W numerze

Zaopatrzenie Biznesu 1-3/2024

SPIS TREŚCI: AKTUALNOŚCIBrother wprowadza do portfolio nowe drukarki dedykowane SOHO 4Ograniczenie inwestycji strategicznych i zwiększenie udziału energii odnawialnej w MM ...

28 lutego 2024
  • Strona główna
  • Polityka prywatności
  • Kontakt
  • Strony partnerskie

© 2019 zaopatrzeniebiznesu.pl, ul. St. Kierbedzia 4, 00-728 Warszawa, Polska, +48 (22) 50 65 852, wspolpraca@zaopatrzeniebiznesu.pl

Brak wyników
Zobacz wszystkie
  • Home
  • Nasz magazyn
    • W numerze
    • Prenumerata
  • Aktualności
  • Wydarzenia
  • Biznes
  • Polecamy
  • Produkty
    • back2school
    • Papiernicze
    • Szkolne
    • Kreatywne
    • Biurove
    • Upominki i dekoracje
    • Reklamowe
Ta strona używa plików cookie. Kontynuując korzystanie z tej strony, wyrażasz zgodę na używanie plików cookie. Odwiedź naszą Politykę prywatności i plików cookie .