Brak wyników
Zobacz wszystkie
Zaopatrzenie Biznesu
  • Home
  • Nasz magazyn
    • W numerze
    • Prenumerata
  • Aktualności
  • Wydarzenia
  • Biznes
  • Polecamy
  • Produkty
    • back2school
    • Papiernicze
    • Szkolne
    • Kreatywne
    • Biurove
    • Upominki i dekoracje
    • Reklamowe
  • Home
  • Nasz magazyn
    • W numerze
    • Prenumerata
  • Aktualności
  • Wydarzenia
  • Biznes
  • Polecamy
  • Produkty
    • back2school
    • Papiernicze
    • Szkolne
    • Kreatywne
    • Biurove
    • Upominki i dekoracje
    • Reklamowe
Brak wyników
Zobacz wszystkie
Zaopatrzenie Biznesu
Brak wyników
Zobacz wszystkie
Home Biznes

Wzrost popytu online na towary podczas Black Friday i przed Bożym Narodzeniem

przez Redakcja PŚ
5 grudnia 2020
w Biznes
Reading Time: 3min czytania
A A
Wzrost popytu online na towary podczas Black Friday i przed Bożym Narodzeniem

Wzrost popytu online na towary podczas Black Friday i przed Bożym Narodzeniem wystawia łańcuchy dostaw na próbę granic ich możliwości.  

CZYTAJ RÓWNIEŻ

AB S.A. połączy się ze spółką zależną REKMAN Sp. z o.o.

AB S.A. połączy się ze spółką zależną REKMAN Sp. z o.o.

1 sierpnia 2024
Najprzyjaźniejszy Konkurs na rynku produktów dla dzieci i kolejna znakomita osoba w Kapitule: KATARZYNA BOSACKA

Najprzyjaźniejszy Konkurs na rynku produktów dla dzieci i kolejna znakomita osoba w Kapitule: KATARZYNA BOSACKA

27 czerwca 2024

Arkadiusz Glinka, Dyrektor ds. Zarządzania produktem w C.H. Robinson Europe komentuje:

„Pandemia zmieniła sposób, w jaki robimy zakupy – nie ma co do tego wątpliwości. Według wielu raportów, w tym roku, z powodu znanych wszystkim nietypowych okoliczności spowodowanych przez koronawirusa zmieniły się nasze nawyki zakupowe. Ludzie chcąc ograniczyć ryzyko zachorowania decydują się pozostać w domu zamiast pójść na zakupy do lokalnego centrum handlowego. W związku z tym przewiduje się, że w tym roku zostanie osiągnięty szczyt sprzedaży online . Internet staje się w coraz większym stopniu najwygodniejszym sposobem robienia zakupów podczas pandemii, a przy częściowych blokadach i ograniczeniach w całym kraju, a także zwiększonym popycie na towary o tej porze roku, łańcuchy dostaw znajdą się pod niespotykaną wcześniej presją. Należy pamiętać, że takie szybkie i ponadprzeciętnie duże zakupy w ostatniej chwili mogą stanowić prawdziwy problem dla dostawców, producentów i sprzedawców detalicznych. Muszą być przygotowani na ten ogromny wzrost popytu zakupów online i na to, aby potencjalnie skoncentrować operacje w krótkim czasie. Ten okres świąteczny będzie jak żaden inny. Będzie to rok, w którym nie będziemy rozmawiać tylko o gwałtownym wzroście zakupów sztucznych choinek w Internecie, ale także o dojrzewaniu sztucznej inteligencji w łańcuchu dostaw. Nigdy wcześniej specjaliści ds. łańcucha dostaw nie potrzebowali natychmiastowego wglądu w dane tak bardzo, aby dowiedzieć się co się dzieje i jaki to będzie miało wpływ na ich zdolność do dostarczania towarów na czas w związku z Black Friday czy przed Bożym Narodzeniem. Koronawirus zaburzył dotychczasowe myślenie o łańcuchu dostaw i sztucznej inteligencji. Wraz z technologiami cyfrowymi, takimi jak analityka predykcyjna i Internet rzeczy, uświadomił, że takie rozwiązania są obecnie nie tylko miłym dodatkiem, lecz koniecznością i powinny znaleźć się na liście zakupów wszystkich dyrektorów łańcucha dostaw. Pandemia nauczyła firmy przewidywać nieprzewidywalne, a to wymaga nowych poziomów widoczności i elastyczności, które mogą zapewnić tylko analizy danych w czasie rzeczywistym”.

Niedawno, C.H. Robinson zawarł sojusz z Microsoft Corporation, tym samym umożliwiając połączenie swojej multimodalnej platformy zarządzania transportem Navisphere z platformą chmurową Azure i Internetem Rzeczy międzynarodowej firmy. Stworzone rozwiązanie logistyczne, będzie zaspokajać potrzebę lepszego wglądu w czasie rzeczywistym i widoczności podczas pandemii poprzez włączenie uczenia maszynowego i sztucznej inteligencji do obsługi analiz predykcyjnych, monitorowania urządzeń IOT. Pozwoli dostarczyć to więcej informacji na temat produktów podczas transportu, najwyższego bezpieczeństwa danych i zwiększonego zastosowania prędkości.

„Takie współprace, jak nasza z Microsoftem, będą miały kluczowe znaczenie dla dostosowania się do nowej normy wyznaczonej przez pandemie koronawirusa, m.in. do ponadprzeciętnych obciążeń łańcuchów dostaw, spowodowanych dużymi wzrostami popytu na towary w Internecie. Rozwiązanie, które możemy teraz dostarczyć w ramach sojuszu, już wzbudziło duże zainteresowanie ze strony rynków, na których działają nasze firmy. Dzięki niemu przedsiębiorstwa są w stanie rozwijać swoje łańcuchy dostaw i  radzić sobie z nieprzewidywalnymi sytuacjami”  – dodaje Glinka.

Tagi: arkadiusz glinkaAzureblack fridaycentrum handloweInternetIoTMicrosoftpandemia

PowiązaneWpisy

AB S.A. połączy się ze spółką zależną REKMAN Sp. z o.o.
Biznes

AB S.A. połączy się ze spółką zależną REKMAN Sp. z o.o.

1 sierpnia 2024
Najprzyjaźniejszy Konkurs na rynku produktów dla dzieci i kolejna znakomita osoba w Kapitule: KATARZYNA BOSACKA
Biznes

Najprzyjaźniejszy Konkurs na rynku produktów dla dzieci i kolejna znakomita osoba w Kapitule: KATARZYNA BOSACKA

27 czerwca 2024
Zaproszenie na „Biznes na Plusie 2024”, 05-06.06.2024, Warszawa, Hotel Arche ul. Poloneza
Biznes

Zaproszenie na „Biznes na Plusie 2024”, 05-06.06.2024, Warszawa, Hotel Arche ul. Poloneza

2 czerwca 2024
Mądre inwestowanie według Warrena Buffetta
Biznes

Mądre inwestowanie według Warrena Buffetta

29 maja 2024
Najniższa inflacja w Polsce od marca 2021 – styczeń 2024 przynosi spadek do 3,9%
Biznes

Najniższa inflacja w Polsce od marca 2021 – styczeń 2024 przynosi spadek do 3,9%

15 lutego 2024
Spada poparcie dla zniesienia zakazu handlu w niedziele. Polacy coraz bardziej podzieleni w tej kwestii
Biznes

Spada poparcie dla zniesienia zakazu handlu w niedziele. Polacy coraz bardziej podzieleni w tej kwestii

13 lutego 2024
Następny
Pracodawca może zwolnić pracowników z obowiązku noszenia maseczki w biurze. Jeśli tego nie zrobi, może ukarać podwładnego za jej brak

Pracodawca może zwolnić pracowników z obowiązku noszenia maseczki w biurze. Jeśli tego nie zrobi, może ukarać podwładnego za jej brak

Brak wyników
Zobacz wszystkie

Kategorie

  • Aktualności (409)
  • Bez kategorii (1)
  • Biznes (523)
  • Polecamy (41)
  • Produkty (638)
    • back2school (56)
    • Biurove (254)
    • Kreatywne (92)
    • Papiernicze (33)
    • Reklamowe (11)
    • Szkolne (162)
    • Upominki i dekoracje (9)
  • W numerze (49)
  • Wydarzenia (99)
    • Galerie (42)

OSTATNIO DODANE

Biznes na Plusie 2025 – dwa dni rozwiązywania realnych problemów handlu
Aktualności

Biznes na Plusie 2025 – dwa dni rozwiązywania realnych problemów handlu

22 maja 2025
Wiedza, która warta jest dziesiątki tysięcy – a Ty możesz ją zdobyć bez opłat
Aktualności

Wiedza, która warta jest dziesiątki tysięcy – a Ty możesz ją zdobyć bez opłat

23 kwietnia 2025
Biocydy w przemyśle papierniczym – chemiczne zabezpieczenie trwałości produktów
Aktualności

Biocydy w przemyśle papierniczym – chemiczne zabezpieczenie trwałości produktów

18 kwietnia 2025
Nowe wydanie Zaopatrzenie Biznesu 9-10/2024
W numerze

Nowe wydanie Zaopatrzenie Biznesu 9-10/2024

9 października 2024

Współpracujemy

Nasz profil

Co w numerze

Nowe wydanie Zaopatrzenie Biznesu 9-10/2024
W numerze

Nowe wydanie Zaopatrzenie Biznesu 9-10/2024

Spis treści: AKTUALNOŚCIInspiracja, pasja i radość tworzenia z BIC Intensity 8Katalonia wprowadzi zakaz jednorazowych wkładów do drukarek od 2025 roku ...

9 października 2024
Nowe wydanie – Zaopatrzenie Biznesu 7-8/2024
W numerze

Nowe wydanie – Zaopatrzenie Biznesu 7-8/2024

SPIS TREŚCI AKTUALNOŚCIInspiracja i magia w nowej kampanii Disneya „Create Your World” 4Disney przedstawia zwiastun „Vaiany 2” 4Platforma handlowa Kaufland ...

24 sierpnia 2024
Nowe wydanie – Zaopatrzenie Biznesu 4-6/2024
W numerze

Nowe wydanie – Zaopatrzenie Biznesu 4-6/2024

SPIS TREŚCI AKTUALNOŚCI CLAIREFONTAINE oficjalnie w portfolio Amex 2Branżowa konferencja ONLINE 4Zakupy na Allegro procentują 5Insights-X żegna się z rynkiem ...

29 marca 2024
Zaopatrzenie Biznesu 1-3/2024
W numerze

Zaopatrzenie Biznesu 1-3/2024

SPIS TREŚCI: AKTUALNOŚCIBrother wprowadza do portfolio nowe drukarki dedykowane SOHO 4Ograniczenie inwestycji strategicznych i zwiększenie udziału energii odnawialnej w MM ...

28 lutego 2024
  • Strona główna
  • Polityka prywatności
  • Kontakt
  • Strony partnerskie

© 2019 zaopatrzeniebiznesu.pl, ul. St. Kierbedzia 4, 00-728 Warszawa, Polska, +48 (22) 50 65 852, wspolpraca@zaopatrzeniebiznesu.pl

Brak wyników
Zobacz wszystkie
  • Home
  • Nasz magazyn
    • W numerze
    • Prenumerata
  • Aktualności
  • Wydarzenia
  • Biznes
  • Polecamy
  • Produkty
    • back2school
    • Papiernicze
    • Szkolne
    • Kreatywne
    • Biurove
    • Upominki i dekoracje
    • Reklamowe
Ta strona używa plików cookie. Kontynuując korzystanie z tej strony, wyrażasz zgodę na używanie plików cookie. Odwiedź naszą Politykę prywatności i plików cookie .