Brak wyników
Zobacz wszystkie
Zaopatrzenie Biznesu
  • Home
  • Nasz magazyn
    • W numerze
    • Prenumerata
  • Aktualności
  • Wydarzenia
  • Biznes
  • Polecamy
  • Produkty
    • back2school
    • Papiernicze
    • Szkolne
    • Kreatywne
    • Biurove
    • Upominki i dekoracje
    • Reklamowe
  • Home
  • Nasz magazyn
    • W numerze
    • Prenumerata
  • Aktualności
  • Wydarzenia
  • Biznes
  • Polecamy
  • Produkty
    • back2school
    • Papiernicze
    • Szkolne
    • Kreatywne
    • Biurove
    • Upominki i dekoracje
    • Reklamowe
Brak wyników
Zobacz wszystkie
Zaopatrzenie Biznesu
Brak wyników
Zobacz wszystkie
Home Biznes

Zapewnić dobry start – marka Peach w portfolio PBS Connect Polska

przez __aabdmin_
5 sierpnia 2015
w Biznes
Reading Time: 4min czytania
A A
Zapewnić dobry start – marka Peach w portfolio PBS Connect Polska

W portfolio PBS Connect Polska pojawiła się marka Peach. Wielu klientów znało jednak już wcześniej jej produkty, gdyż przed kilku laty była obecna na naszym rynku. O nowej ofercie, działaniach i wyzwaniach z Product Managerem marki Peach, Tomaszem Kubasem, rozmawia Jolanta Tokarczyk

CZYTAJ RÓWNIEŻ

AB S.A. połączy się ze spółką zależną REKMAN Sp. z o.o.

AB S.A. połączy się ze spółką zależną REKMAN Sp. z o.o.

1 sierpnia 2024
Najprzyjaźniejszy Konkurs na rynku produktów dla dzieci i kolejna znakomita osoba w Kapitule: KATARZYNA BOSACKA

Najprzyjaźniejszy Konkurs na rynku produktów dla dzieci i kolejna znakomita osoba w Kapitule: KATARZYNA BOSACKA

27 czerwca 2024

Jaka jest etymologia marki i od jak dawna obecna jest na polskim rynku?

Marka Peach nie jest całkowicie nowa na rynku polskim; była obecna i sprzedawana już kilka lat temu, a najdłużej na rodzimym rynku dostępne są produkty automatyki biurowej (niszczarki, bindownice, laminatory). W obszarze materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących nastąpił swoisty „come back” tej znanej szwajcarskiej marki do Polski. Na mocy umowy pomiędzy firmą Peach a PBS Connect Polska rozpoczynamy dystrybucję produktów Peach; w pierwszym rzędzie zaczynamy od materiałów eksploatacyjnych, tuszy i tonerów.

Jaką ofertę proponują Państwo swoim klientom obecnie, a jakie nowe produkty planują wprowadzić na polski rynek i rozwijać w kanale hurtowym w najbliższej przyszłości?

Na początku wprowadzamy do naszej oferty ponad 300 produktów; będą to kompatybilne tusze i tonery do drukarek wiodących producentów urządzań drukujących. Trzon oferty będą stanowić kartridże atramentowe (tusze) oraz tonery laserowe zarówno do urządzeń monochromatycznych, jak i kolorowych.

Warto zaznaczyć, że żaden produkt marki Peach nie narusza własności intelektualnej producentów drukarek, tzn. nie łamie praw patentowych – są one w 100% legalne, jeżeli chodzi o sprzedaż na naszym rodzimym rynku, w Polsce. Wbrew pozorom nie jest to sytuacja całkowicie powszechna na polskim rynku eksploatacji na chwilę obecną.

Jak oceniłby Pan polski rynek materiałów eksploatacyjnych w obecnej formie, jakie zmiany zachodzą w tym sektorze i jakie są perspektywy jego rozwoju?

Polski rynek kompatybilnych materiałów eksploatacyjnych do drukarek jest mocno specyficzny na tle rynków europejskich. Cechuje go bardzo duży udział produktów tzw. 100% nowych, fabrycznie nowych czy zwanych też potocznie „klonami”, pochodzących głównie z rynków azjatyckich. Dodatkowo, mamy bardzo dużo tzw. marek własnych („private label”), które posiadają zarówno najwięksi Polscy „broadlinerzy”, poprzez małych i średnich importerów konfekcjonerów tuszy i tonerów, a skończywszy na sporej grupie mniejszych organizacji, które też oferują produkty alternatywne pod własnym logo.

Moim zdaniem, w niedługim czasie, będziemy mieli do czynienia z sytuacją, w której m.in. uwarunkowania prawne (prawa patentowe) uporządkują w pewnym stopniu ten rynek. Zmienia się też sukcesywnie podejście konsumentów i sposób postrzegania produktów. Klienci coraz częściej dostrzegają, że produkt markowy daje większą wygodę użytkowania, bezpieczeństwo (gwarancja i serwis), a przy tym zapewnia duże oszczędności. Tego nie można oczekiwać od najtańszych produktów rynkowych.

Dlaczego zdecydowali się Państwo jako PBS Polska, na współpracę i wprowadzenie do oferty marki Peach?

PBS Connect Polska jest w tym momencie jednym z najbardziej wyspecjalizowanym dystrybutorów w branży. Kompleksowa i dynamicznie rozwijana oferta umacnia nas w roli kluczowego dostawcy w modelu „wszystko z jednej ręki”.

Stale rosnący wachlarz marek i produktów w naszej ofercie zostaje uzupełniony o produkty uznanego szwajcarskiego producenta materiałów eksploatacyjnych. Strategia marki Peach mocno wpisuje się w to, co chce realizować PBS. Oni dostarczają nam bardzo dobrej jakości produkt oraz pełne „know‑how”. My „dostawiamy” do tego nasze świetne relacje biznesowe, zaawansowanie logistyczne oraz profesjonalne narzędzia obsługi partnerów biznesowych.

Jakie parametry będzie posiadał oferowany przez Państwa produkt Peach, czym ta oferta odróżnia się od tego z czym mamy do czynienia obecnie na rynku?

Firma 3TSupplies właściciel marki Peach jest jednym z trzech największych na świecie specjalistów w wytwarzaniu i dystrybucji materiałów eksploatacyjnych do drukarek. Potwierdza to jego obecność na wielu rynkach europejskich, w tym na zaawansowanych rynkach Niemiec, Francji czy Szwajcarii. O zachowanie ciągłości jakości wytwarzanych przez siebie tonerów czy tuszy, nowości i innowacje dbają posiadane przez nich centra R&D ulokowane w Szwajcarii i Niemczech. W przypadku wkładów atramentowych posiadają unikatową technologię produkcji atramentu (Swiss Made Ink), jest on produkowany tylko i wyłącznie w Szwajcarii. Użytkownicy marki Peach otrzymują pełne bezpieczeństwo użytkowania, w tym 10-letnią gwarancję na produkt oraz pakiet gwarancyjny na urządzenie drukujące. Te wszystkie parametry powodują, że kierujemy się w stronę „Wyższego Poziomu Drukowania”.

Jakie działania promocyjne podejmują Państwo w związku z rozwojem marki? Które są najskuteczniejsze, a które najbardziej niestandardowe?

W najbliższym czasie ruszamy z szeregiem działań marketingowych, w tym promocji mających dać bardzo dobry start naszej „brzoskwince” na rynku rodzimym. Nasze wsparcie planujemy prowadzić wielotorowo, nie tylko w obrębie samej marki Peach, ale również dla naszych partnerów handlowych, obecnych i przyszłych klientów PBS Polska. Sprzedaż eksploatacji pod marką Peach będzie gwarantować wysokie marże dla partnerów oraz gwarantowane oszczędności dla użytkownika końcowego. O szczegółach tych działań dowiecie się Państwo wkrótce.

Chciałbym przy tej okazji zaprosić wszystkich entuzjastów marki Peach (ale nie tylko ich) na nasz nowy profil na FB https://www.facebook.com/peachpolska. Wkrótce uruchomimy też serwis www – profesjonalną stronę produktową marki Peach, gdzie klient znajdzie się pełny asortyment, aktualności, nowości produktowe i branżowe.

PowiązaneWpisy

AB S.A. połączy się ze spółką zależną REKMAN Sp. z o.o.
Biznes

AB S.A. połączy się ze spółką zależną REKMAN Sp. z o.o.

1 sierpnia 2024
Najprzyjaźniejszy Konkurs na rynku produktów dla dzieci i kolejna znakomita osoba w Kapitule: KATARZYNA BOSACKA
Biznes

Najprzyjaźniejszy Konkurs na rynku produktów dla dzieci i kolejna znakomita osoba w Kapitule: KATARZYNA BOSACKA

27 czerwca 2024
Zaproszenie na „Biznes na Plusie 2024”, 05-06.06.2024, Warszawa, Hotel Arche ul. Poloneza
Biznes

Zaproszenie na „Biznes na Plusie 2024”, 05-06.06.2024, Warszawa, Hotel Arche ul. Poloneza

2 czerwca 2024
Mądre inwestowanie według Warrena Buffetta
Biznes

Mądre inwestowanie według Warrena Buffetta

29 maja 2024
Najniższa inflacja w Polsce od marca 2021 – styczeń 2024 przynosi spadek do 3,9%
Biznes

Najniższa inflacja w Polsce od marca 2021 – styczeń 2024 przynosi spadek do 3,9%

15 lutego 2024
Spada poparcie dla zniesienia zakazu handlu w niedziele. Polacy coraz bardziej podzieleni w tej kwestii
Biznes

Spada poparcie dla zniesienia zakazu handlu w niedziele. Polacy coraz bardziej podzieleni w tej kwestii

13 lutego 2024
Następny
25 lat temu zostałem wolnym człowiekiem

25 lat temu zostałem wolnym człowiekiem

Brak wyników
Zobacz wszystkie

Kategorie

  • Aktualności (409)
  • Bez kategorii (1)
  • Biznes (523)
  • Polecamy (41)
  • Produkty (638)
    • back2school (56)
    • Biurove (254)
    • Kreatywne (92)
    • Papiernicze (33)
    • Reklamowe (11)
    • Szkolne (162)
    • Upominki i dekoracje (9)
  • W numerze (49)
  • Wydarzenia (99)
    • Galerie (42)

OSTATNIO DODANE

Biznes na Plusie 2025 – dwa dni rozwiązywania realnych problemów handlu
Aktualności

Biznes na Plusie 2025 – dwa dni rozwiązywania realnych problemów handlu

22 maja 2025
Wiedza, która warta jest dziesiątki tysięcy – a Ty możesz ją zdobyć bez opłat
Aktualności

Wiedza, która warta jest dziesiątki tysięcy – a Ty możesz ją zdobyć bez opłat

23 kwietnia 2025
Biocydy w przemyśle papierniczym – chemiczne zabezpieczenie trwałości produktów
Aktualności

Biocydy w przemyśle papierniczym – chemiczne zabezpieczenie trwałości produktów

18 kwietnia 2025
Nowe wydanie Zaopatrzenie Biznesu 9-10/2024
W numerze

Nowe wydanie Zaopatrzenie Biznesu 9-10/2024

9 października 2024

Współpracujemy

Nasz profil

Co w numerze

Nowe wydanie Zaopatrzenie Biznesu 9-10/2024
W numerze

Nowe wydanie Zaopatrzenie Biznesu 9-10/2024

Spis treści: AKTUALNOŚCIInspiracja, pasja i radość tworzenia z BIC Intensity 8Katalonia wprowadzi zakaz jednorazowych wkładów do drukarek od 2025 roku ...

9 października 2024
Nowe wydanie – Zaopatrzenie Biznesu 7-8/2024
W numerze

Nowe wydanie – Zaopatrzenie Biznesu 7-8/2024

SPIS TREŚCI AKTUALNOŚCIInspiracja i magia w nowej kampanii Disneya „Create Your World” 4Disney przedstawia zwiastun „Vaiany 2” 4Platforma handlowa Kaufland ...

24 sierpnia 2024
Nowe wydanie – Zaopatrzenie Biznesu 4-6/2024
W numerze

Nowe wydanie – Zaopatrzenie Biznesu 4-6/2024

SPIS TREŚCI AKTUALNOŚCI CLAIREFONTAINE oficjalnie w portfolio Amex 2Branżowa konferencja ONLINE 4Zakupy na Allegro procentują 5Insights-X żegna się z rynkiem ...

29 marca 2024
Zaopatrzenie Biznesu 1-3/2024
W numerze

Zaopatrzenie Biznesu 1-3/2024

SPIS TREŚCI: AKTUALNOŚCIBrother wprowadza do portfolio nowe drukarki dedykowane SOHO 4Ograniczenie inwestycji strategicznych i zwiększenie udziału energii odnawialnej w MM ...

28 lutego 2024
  • Strona główna
  • Polityka prywatności
  • Kontakt
  • Strony partnerskie

© 2019 zaopatrzeniebiznesu.pl, ul. St. Kierbedzia 4, 00-728 Warszawa, Polska, +48 (22) 50 65 852, wspolpraca@zaopatrzeniebiznesu.pl

Brak wyników
Zobacz wszystkie
  • Home
  • Nasz magazyn
    • W numerze
    • Prenumerata
  • Aktualności
  • Wydarzenia
  • Biznes
  • Polecamy
  • Produkty
    • back2school
    • Papiernicze
    • Szkolne
    • Kreatywne
    • Biurove
    • Upominki i dekoracje
    • Reklamowe
Ta strona używa plików cookie. Kontynuując korzystanie z tej strony, wyrażasz zgodę na używanie plików cookie. Odwiedź naszą Politykę prywatności i plików cookie .