Brak wyników
Zobacz wszystkie
Zaopatrzenie Biznesu
  • Home
  • Nasz magazyn
    • W numerze
    • Prenumerata
  • Aktualności
  • Wydarzenia
  • Biznes
  • Polecamy
  • Produkty
    • back2school
    • Papiernicze
    • Szkolne
    • Kreatywne
    • Biurove
    • Upominki i dekoracje
    • Reklamowe
  • Home
  • Nasz magazyn
    • W numerze
    • Prenumerata
  • Aktualności
  • Wydarzenia
  • Biznes
  • Polecamy
  • Produkty
    • back2school
    • Papiernicze
    • Szkolne
    • Kreatywne
    • Biurove
    • Upominki i dekoracje
    • Reklamowe
Brak wyników
Zobacz wszystkie
Zaopatrzenie Biznesu
Brak wyników
Zobacz wszystkie
Home Aktualności

ZAPROSZENIE na REGIONALNE SPOTKANIE BRANŻOWE

przez __aabdmin_
11 maja 2016
w Aktualności
Reading Time: 5min czytania
A A
 W imieniu Zarządu IPBBS serdecznie zapraszamy reprezentantów Państwa firmy na REGIONALNE SPOTKANIE BRANŻOWE, które odbędzie się w dniu 19 maja 2016 roku, w godzinach 10:00-14:00 w  Hotelu Mercure, ul. Heweliusza 22 w Gdańsku 

Koszt: udział w spotkaniu jest bezpłatny (wymagane zgłoszenie mailem na adres forum@ipbbs.org.pl)
 
Cel spotkania:
Wychodząc naprzeciw dynamicznym zmianom zachodzącym także w naszej branży oraz odpowiadając na potrzebę integracji środowiska i możliwości wymiany poglądów, zapraszamy na kolejne spotkanie z cyklu REGIONALNYCH SPOTKAŃ BRANŻOWYCH (za nami spotkania w Łodzi i Krakowie, kolejne odbędą się w Poznaniu i Wrocławiu). Relacja na http://www.ipbbs.org.pl/aktualnosci/pierwsze-spotkania-regionalne-w-lodzi-i-krakowie ).
 
Spotkania mają trzy zasadnicze cele: przybliżyć zainteresowanym sposób funkcjonowania i cele Izby, przekazać informacje biznesowe oraz pozwolić na dyskusję w środowisku na istotne tematy związane z rozwojem rynku i możliwościami jego stymulacji. Podczas spotkań, swoją wiedzą na temat „Optymalnej formy działalności” podzielą się eksperci z Grant Thornton zajmujący się na co dzień doradztwem w tym zakresie.
Wierzymy, że będzie to czas na wymianę wiedzy, doświadczeń i pomysłów, abyśmy działając wspólnie mogli osiągnąć więcej.
 
Zapraszamy do udziału!
 
Zapisy: warunkiem uczestnictwa jest przesłanie do dnia 13 maja  zgłoszenia na adres forum@ipbbs.org.pl podając w treści maila:
 
-datę spotkania i nazwę miasta (19 maja, Gdańsk)
– imię i nazwisko uczestnika
– adres email i telefon do uczestnika
– dane kontaktowe do firmy
 
*Liczba miejsc ograniczona, decyduje kolejność zgłoszeń
 
Organizator: Izba Przedsiębiorców Branży Biurowo – Szkolnej, ul. Działdowska 11 lok. 4, 02-184 Warszaw, biuro@ipbbs.org.pl, tel. 22 401 13 22
 
 
 
 
O nas:
(więcej na www.ipbbs.org.pl)
Polska Izba Przedsiębiorców Branży Biurowo-Szkolnej została utworzona w 1994r. Przez wiele początkowych lat Izba była stowarzyszeniem managerów zarządzających przedsiębiorstwami wprowadzającymi produkty na rynek, stąd reprezentowała przez swoich osobowych członków wyłącznie producentów i importerów. Wkrótce po rejestracji, IPBBS został organizatorem Meeting Premiera największych targów branżowych w Europie Środkowo-Wschodniej.
 
Na początku tego wieku zapotrzebowanie na targi branżowe silnie zmalało i wtedy IPBBS rozpoczął organizować  Forum Branży – doroczną 2 dniową konferencję branżową dla wszystkich uczestników branży.  Organizacja Forum pozwoliła na poszerzenie członkostwa w Izbie o managerów całego kanału odsprzedaży produktów, czyli hurtowni, biuro-serwisów, firm usługowych z usługami stemplarskimi i ksero i sklepów biurowo-papierniczych. Od tego momentu Izba reprezentuje pośrednio poprzez swoich członków interesy całej branży biurowo-szkolnej. W 2015r członkowie podjęli decyzję o przekształceniu IPBBS bezpośrednio w Izbę Gospodarczą reprezentującą firmy. Oczekujemy, że wkrótce zakończymy okres naboru firm członkowskich (wymagane minimum 100 firm) i zarejestrujemy Izbę Gospodarczą.
 
Celem przekształcenia jest uzyskanie statusu organizacji społecznej samorządu przedsiębiorstw i uzyskanie bezpośredniego wpływu na kształtowanie środowiska gospodarczego w którym pracujemy i które tworzymy. Włączenie przedsiębiorstw jako członków naszej organizacji kończy okres w którym członkostwo było przywilejem niewielu i otwiera drogę do wielopłaszczyznowej współpracy firm w ramach naszego środowiska. 
Zarząd IPBBS zauważa silne przyspieszenie tempa zmian zachodzących w naszej branży i dlatego wdraża i adoptuje w sposób ciągły strukturę i sposób działania Izby.

CZYTAJ RÓWNIEŻ

Biznes na Plusie 2025 – dwa dni rozwiązywania realnych problemów handlu

Biznes na Plusie 2025 – dwa dni rozwiązywania realnych problemów handlu

22 maja 2025
Wiedza, która warta jest dziesiątki tysięcy – a Ty możesz ją zdobyć bez opłat

Wiedza, która warta jest dziesiątki tysięcy – a Ty możesz ją zdobyć bez opłat

23 kwietnia 2025

Korzyści:

IBS stawia na pierwszym miejscu potrzeby swoich Członków. Oferujemy szeroką gamę produktów i usług, z których wiele dostępnych jest wyłącznie dla Członków. Za działania podejmowane przez IBS członkowie nie ponoszą żadnych dopłat albo otrzymują na nie znaczne rabaty. Niezależnie, czy chodzi o HR, zarządzanie środowiskiem, doskonalenie procesów biznesowych, kwestie prawne czy lobbowanie, możemy pomóc Twojej firmie i wspierać jej rozwój.  Wśród licznych korzyści oferujemy:

  • Forum branżowe – preferencyjne warunki udziału w prelekcjach i debatach (XII Forum już 21.10.2016, hotel Mercure w Warszawie
  • imprezy integracyjne i spotkania o charakterze sportowym (rajdy motocyklowe, rowerowe, zawody narciarskie)
  • wymiana wiedzy wśród przedstawicieli branży – spotkania, forum wymiany dobrych praktyk, mentoring
  • pomoc prawna w zakresie usług patentowych
  • wsparcie przy uzyskaniu dotacji unijnych:  dla członków z min. 6 miesięcznym stażem, dodatkowe 15 punktów w ocenie projektów w regionalnych programach operacyjnych (rpo 1.4 2014-2020)
  • projekty – możliwość udzialu w licznych projektach i wpływu na zmiany zachodzące w branży
  • (np. projekt certyfikacji produktów)
  • prestiż
Zapraszamy do naszego grona!
Poniżej kilka przykładów, jak argumentowali swoje decyzje przedstawiciele kilku firm, które już nam zaufały:
– Izby gospodarcze, które zrzeszają nie tylko naszych dostawców, ale również najbliższych konkurentów stanowią doskonałą okazję do wymiany doświadczeń, poznania opinii i kierunków rozwoju. Dla firmy Europapier – Impap to właśnie dialog z branżą jest jednym z kluczowych elementów strategii rozwoju. Mamy ogromną nadzieję, że nowo powstająca Izba Gospodarcza Branży Biurowo-szkolnej pomoże nam w utrzymaniu tego dialogu i będzie ważnym miejscem spotkań i dyskusji na temat trendów, szans, zagrożeń oraz perspektyw rozwoju dla całej branży artykułów biurowo-szkolnych. – Krzysztof Włodarski, Junior Marketing Manager, Europapier-Impap Sp. z o.o.
 
– W odpowiedzi na zaproszenie Zarządu przystąpiliśmy do Izby Gospodarczej Branży Biurowo-Szkolnej. Przedstawiona propozycja przekształcenia Stowarzyszenia w Izbę Gospodarczą jest racjonalna. Jest potrzeba przekształcenia formuły działania o charakterze towarzysko-klubowym na korzyści biznesowe dla członków przedsiębiorców. Takimi korzyściami mogą być np. koncentracja odbiorców dla dostawców/ producentów/ importerów a dla odbiorców biuroserwisów/ hurtowni (członków Izby) dodatkowe rabaty/ bonusy. Jest to szczególnie istotne dla firm nie zrzeszonych w grupy zakupowe. Takich firm jest zdecydowana większość w branży. To główne oczekiwanie od nowej Izby. Podsumowując, oczekujemy nie tylko przekształceń formalnych, ale przede wszystkim przekształcenie w działalność o mierzalnych korzyściach dla członków. – Monika Węcławiak, Ofix.pl
 
– Deklaracja przystąpienia do tworzonej Izby Gospodarczej była naturalną konsekwencją wieloletniego członkostwa w IPBBS. Nie mam naiwnej wiary, że Izba jest łatwym antidotum na problemy nurtujące naszą branżę. Z drugiej strony są sfery, w których więcej można osiągnąć działając wspólnie. Przykładowo Izba może mieć wpływ na ustawodawstwo w sprawach gospodarczych i reprezentować interesy członków wobec administracji publicznej. Ważniejsze jednak, moim zdaniem, są miękkie aspekty funkcjonowania Izby jak nawiązywanie kontaktów biznesowych czy wymiana doświadczeń. Zachęcam do członkostwa w Izbie. Razem możemy trochę więcej. – Artur Romanowski, Prezes Zarządu, Amex Group.
 
Zapraszamy do dołączenia do naszego grona! Razem możemy więcej. 

PowiązaneWpisy

Biznes na Plusie 2025 – dwa dni rozwiązywania realnych problemów handlu
Aktualności

Biznes na Plusie 2025 – dwa dni rozwiązywania realnych problemów handlu

22 maja 2025
Wiedza, która warta jest dziesiątki tysięcy – a Ty możesz ją zdobyć bez opłat
Aktualności

Wiedza, która warta jest dziesiątki tysięcy – a Ty możesz ją zdobyć bez opłat

23 kwietnia 2025
Biocydy w przemyśle papierniczym – chemiczne zabezpieczenie trwałości produktów
Aktualności

Biocydy w przemyśle papierniczym – chemiczne zabezpieczenie trwałości produktów

18 kwietnia 2025
Żegnamy Kasię Ankikiel
Aktualności

Żegnamy Kasię Ankikiel

15 kwietnia 2024
Sklep oczami klienta: kluczowe elementy audytu sprzedażowego
Aktualności

Sklep oczami klienta: kluczowe elementy audytu sprzedażowego

4 grudnia 2023
Gwiazdy wybierały Zabawki Roku
Aktualności

Gwiazdy wybierały Zabawki Roku

7 listopada 2023
Następny
Konkurs Biuletynów Firmowych 2016 z nowym Jury

Konkurs Biuletynów Firmowych 2016 z nowym Jury

Brak wyników
Zobacz wszystkie

Kategorie

  • Aktualności (409)
  • Bez kategorii (1)
  • Biznes (523)
  • Polecamy (41)
  • Produkty (638)
    • back2school (56)
    • Biurove (254)
    • Kreatywne (92)
    • Papiernicze (33)
    • Reklamowe (11)
    • Szkolne (162)
    • Upominki i dekoracje (9)
  • W numerze (49)
  • Wydarzenia (99)
    • Galerie (42)

OSTATNIO DODANE

Biznes na Plusie 2025 – dwa dni rozwiązywania realnych problemów handlu
Aktualności

Biznes na Plusie 2025 – dwa dni rozwiązywania realnych problemów handlu

22 maja 2025
Wiedza, która warta jest dziesiątki tysięcy – a Ty możesz ją zdobyć bez opłat
Aktualności

Wiedza, która warta jest dziesiątki tysięcy – a Ty możesz ją zdobyć bez opłat

23 kwietnia 2025
Biocydy w przemyśle papierniczym – chemiczne zabezpieczenie trwałości produktów
Aktualności

Biocydy w przemyśle papierniczym – chemiczne zabezpieczenie trwałości produktów

18 kwietnia 2025
Nowe wydanie Zaopatrzenie Biznesu 9-10/2024
W numerze

Nowe wydanie Zaopatrzenie Biznesu 9-10/2024

9 października 2024

Współpracujemy

Nasz profil

Co w numerze

Nowe wydanie Zaopatrzenie Biznesu 9-10/2024
W numerze

Nowe wydanie Zaopatrzenie Biznesu 9-10/2024

Spis treści: AKTUALNOŚCIInspiracja, pasja i radość tworzenia z BIC Intensity 8Katalonia wprowadzi zakaz jednorazowych wkładów do drukarek od 2025 roku ...

9 października 2024
Nowe wydanie – Zaopatrzenie Biznesu 7-8/2024
W numerze

Nowe wydanie – Zaopatrzenie Biznesu 7-8/2024

SPIS TREŚCI AKTUALNOŚCIInspiracja i magia w nowej kampanii Disneya „Create Your World” 4Disney przedstawia zwiastun „Vaiany 2” 4Platforma handlowa Kaufland ...

24 sierpnia 2024
Nowe wydanie – Zaopatrzenie Biznesu 4-6/2024
W numerze

Nowe wydanie – Zaopatrzenie Biznesu 4-6/2024

SPIS TREŚCI AKTUALNOŚCI CLAIREFONTAINE oficjalnie w portfolio Amex 2Branżowa konferencja ONLINE 4Zakupy na Allegro procentują 5Insights-X żegna się z rynkiem ...

29 marca 2024
Zaopatrzenie Biznesu 1-3/2024
W numerze

Zaopatrzenie Biznesu 1-3/2024

SPIS TREŚCI: AKTUALNOŚCIBrother wprowadza do portfolio nowe drukarki dedykowane SOHO 4Ograniczenie inwestycji strategicznych i zwiększenie udziału energii odnawialnej w MM ...

28 lutego 2024
  • Strona główna
  • Polityka prywatności
  • Kontakt
  • Strony partnerskie

© 2019 zaopatrzeniebiznesu.pl, ul. St. Kierbedzia 4, 00-728 Warszawa, Polska, +48 (22) 50 65 852, wspolpraca@zaopatrzeniebiznesu.pl

Brak wyników
Zobacz wszystkie
  • Home
  • Nasz magazyn
    • W numerze
    • Prenumerata
  • Aktualności
  • Wydarzenia
  • Biznes
  • Polecamy
  • Produkty
    • back2school
    • Papiernicze
    • Szkolne
    • Kreatywne
    • Biurove
    • Upominki i dekoracje
    • Reklamowe
Ta strona używa plików cookie. Kontynuując korzystanie z tej strony, wyrażasz zgodę na używanie plików cookie. Odwiedź naszą Politykę prywatności i plików cookie .